Pas op!!! Ik bijt!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Pas op!!! Ik bijt!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-02 17:02

Gelukkig is er niemand in mijn buurt die een foto van mij kan maken op dit moment en ik moet eerlijk zeggen.. dat gun ik jullie normaal al niet, maar nu al helemaal niet.

Wat er zou gebeuren als hier nu een foto van mij stond zoals ik er op dit moment uit zie? Dan vielen jullie allen ter plekke dood neer.. (niet dat ik dat wil hoor Haha! ). Men zegt wel eens.. als blikken konden doden ???? Nou, die gevoelens heb ik al sinds afgelopen zaterdag en de blikken die erbij horen sinds vandaag. Ik ben echt stront chagerijnig Boos! en het wordt er niet beter op. Waarom??? Ik zou 't niet weten.

Ik heb ruzie met 't Gak, 't ziekenfonds, de bank, de hondenschool, mijn vriend en ga zo maar door. Alles zit tegen en ik wordt er niet vrolijker op. Ook het ziekenhuis biedt niet veel uitkomst aangezien ik er net achter ben dat het scheurtje in mijn staartbeen alleen maar verder gescheurd is. Verdrietig

Het huilen staat mij momenteel nader dan het lachen, dus als er iemand is die mij op kan fleuren en uit deze depressie kan halen... héél graag!

'k 'moest' het gewoon even kwijt.. Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Honeybee op 23-07-02 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-02 18:51

pmarena schreef:
We hebben allemaal altijd nog een paard , dat scheelt Lachen


Helaas... voor mij... ik kan momenteel niet rijden.... Verdrietig

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ALiuvv, anji, Butterfly, Celebi, ellen05, GrapeshotBot, hagelslag, hiphorse, IASCrawler, iphyn, Lestria, Nanu, Pieke_Gwen, RoronaZorro, Sanne_zepp, Walkure, xxxmh, ynskek, Zick_Zack en 136 bezoekers