Hotmail, opslag ruimte en virussen? GRR

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Hotmail, opslag ruimte en virussen? GRR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-02 11:40

Aaaaaah! Ik word echt GEK van die virussen in mijn hotmail inbox! Zo zit het snel heel vol en kan ik geen andere mailtjes meer ontvangen.
Volgens mij heeft hotmail het virus er zelf in gebracht, want je heb nu toch een minder aantal ruimte in je inbox? Ja, en dan hebben zij een ge-wel-dig aanbod voor je! Kun je nieuwe opslag ruimte erbij kopen, whehe.. slim slim..
Nu dacht ik er aan om een andere email provider zal ik maar zeggen te nemen, en dan kan je toch door middel van passport ook nog gewoon onder dat e-mail adres op msn?
Heeft 1 van jullie dit ook gedaan? En bij welke site dan?

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 12:00

Als je virusmails in je mailbox heb staan dan delete je dat toch gewoon Verward
En ik denk dat jij spam bedoeld, die talloze onzinnige mails die je binnenkrijgt.

Gewoon deleten dingen die niet relevant voor je zijn, je vinkt dan het hokjes aan voor de mails die je wil weggooien en klikt dan op de delete knop boven aan je lijst.

Dan klik je op de link junk mail aan de linkerkant, dan kom je in de map junk mail, kijk over er eventueel voor jou belangerijke mails tussen staan, die willen daar nog weleens perongeluk terecht komen, als dat niet zo is klik je op het empty folder bovenaan je lijst.

Dan klik je op de link Trash Can aan de linkerkant, dan kom je in je trash can folder, kijk of je niet iets belangerijks perongeluk heb weggegooid, zo niet dan klik je vervolgens op empty folder bovenaan je lijst.

En dan moet als het goed is je mailbox zijn opgeruimd Lachen

Welke mail provider je ook hebt, je moet gewoon wel je mailbox blijven opruimen, zeker als er veel spam binnenkomt (hangt er vanaf waar je je mail adres allemaal hebt ingevuld)

Overigens krijg ik geen enkele spam of virussen binnen via hotmail, ik gebruik dat adres alleen voor msn, ik heb andere emails adressen om gewoon mail op te ontvangen, ik krijg zo'n 10 tot 15 spam mailtjes per dag en zo afentoe een virusmail.

Mijn vriend krijgt enorm veel spammail op zijn hotmail binnen maar eigenlijk nooit virusmail, hij heeft duidelijk te vaak zijn email ingevuld.

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 13:39

Vaak krijg ik mailtjes van mensen die ik niet ken.ook hebben die mailjes vaak vreemde onderwerpen.Die mailtjes gooi ik altijd gelijk in de prullenbak.

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 15:13

Vivian schreef:
Vaak krijg ik mailtjes van mensen die ik niet ken.ook hebben die mailjes vaak vreemde onderwerpen.Die mailtjes gooi ik altijd gelijk in de prullenbak.


ja heel goed, das dus een virus..

en een junk mail foldertje aanmaken is wel handig ja, scheelt wissen.

wat ik overigens wel balen vind is dat je maar 250 email adressen kan blokkeren...