Schrik me rot, hele gebouw stond te wiebelen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 07:11

In Aalten??? Ik ben hier net mijn bed uitgeschokt? Om 7.48 begon heel het huis te trillen en te schokken, ik dacht dat de DSM aan het ontploffen was.
Vlak daarna belde meteen Maurice uit Maastricht daar had het ook flink getrilt. Daarna mijn mam gebeld in heerlen en die was flink geschrokken omdat heel de keuken schokte en ze dacht dat het huis zou instorten.
En nu hoor ik op de radio iemand uit Eindhoven.
Is dus een flinke beving geweest als hij een groot deel van NL is gevoeld.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 07:21

Ik hoor net ook op radio dat het epicentrum in Roermond lag maar dat de beving tot Utrecht is te voelen geweest.
Bij ons duurde het 4 a 5 seconden. Ik ging echt helemaal heen en weer in bed. Echt heel bizar maar Roermond ligt hier denk ik 30 km vandaan.
Lara zal wel flink zijn geschrokken (die woont toch in Roermond)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-07-02 10:31, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 07:39

Het epicentrum is toch ten oosten van Heerlen geweest. Zal wel heftig zijn geweest bij mams dus (die woont dus in Heerlen) en hoe zouden paarden er eigenlijk op reageren? Volgens mij laat Pablo er nog geen brokje voor liggen.
Het schijnt wel een erg heftige beving te zijn geweest: 4,9 op de schaal van richter.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-07-02 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 07:47

Net over de grens ten oosten van Heerlen (Heerlen grenst zowat aan Duitsland). Er is daar een oude breuklijn waarvan wel vaker bevinkjes zijn maar dit was wel een flinke Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 07:52

Oh lekker dat er nog een beving kan komen. Maar ja, dat kan altijd na een aardbeving toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 16:23

assie schreef:
Achteraf gezien was het dus niet zo spectaculair al heb ik nu wel de hele dag al een draaierig gevoel, maar dat zal wel niet met die beving te maken hebben...

Ik weet natuurlijk niet wat je gisteren allemaal op hebt Knipoog maar mijn moeder was heel duizelig na de beving. Die is vanmiddag ook niet gaan rijden omdat ze zich zo draaierig voelde. Achteraf was die toch wel behoorlijk geschrokken. Ze dacht echt dat het huis in elkaar stortte.
Bij het ABP in Heerlen zijn er ook computers en al van het bureau af gerammeld (op de hogere etages). Lijkt me best eng in een hoog gebouw op dat moment.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-07-02 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Aniek23, Colien, Elmee, EsmeeKKK, GoogleAdsense, juval, lauret, noukso, xSabineW, xSimonee, xxmichellexx en 58 bezoekers