Hoe pak ik mijn collega terug???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Hoe pak ik mijn collega terug???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-02 17:30

Zoals gewoonlijk moest ik het brood om 7 uur 's ochtends halen[werk op de broodafd. bij een supermarkt].Zo gezegd zo gedaan,maar een van de karren bleef haken en ik had al geen goede bui Scheve mond dus ik dacht ik geef er een goede ruk aan. Haha! Pleurt die hele wagen met brood over me heen,AUW! Boos! Komt me collega aangelopen begint ie te lachen en me vervolgens te beschuldigen dat ik 's avonds niet zoveel moet drinken alsof ik doordeweeks alcohol nuttig!Grrr ik was pissed off en bont en blauw! Boos!
Laatst bijgewerkt door Chantal173 op 19-07-02 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Berichten: 48112
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 18:30

Heb je 'm een zwiep met een ZAK brood gegeven ? Haha! Knipoog

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-02 18:41

Was daar niet meer toe in staat kan mijn rechterarm nauwelijks omhoog doen Verdrietig ,maar ik pak hem nog wel een keertje terug,hihi. Haha! Heb je misschien nog tips? Tong uitsteken Wel snel graag,hij gaat binnenkort op vakantie en ik wil hem daarvoor nog even terugpakken.

pmarena

Berichten: 48112
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 21:22

Mmmmh , nee ik weet zo 1,2,3, niks , hij heeft zich niet zo vreselijk misdragen dat hij nu ernstig teruggepakt moet worden ofzo...

Misschien moet je een topic starten : hoe pak ik m'n collega terug ? Haha!

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

hoe pak ik mijn collega terug???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-02 22:35

Ik heb tussen zeven en acht niets anders gehoord dan hoe stom het wel niet was en dat ik niet zo vaak tot 's avonds laat op internet moest zitten want dan was dit niet gebeurd,hihi. Haha! Trouwens ik krijg iedere week wel een keertje te horen dat ik een luie bakker ben,alsof hij zo vlug is om 7 uur, ik heb gewoon wat tijd nodig om wakker te worden! Tong uitsteken Dus hij is nog niet van me af.Alle tips zijn welkom,het moet wel leuk blijven dus geen grapjes die tot een hartstilstand kunnen lijden ofzo. Schijnheilig

pmarena

Berichten: 48112
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 21:57

Z'n auto op blokken zetten ? Haha!

Fiets over een lantaarnpaal ?

Peper tussen z'n brood ?

Of deze is ook leuk :

Als hij koffie gaat drinken , geef 'm een bekertje waar je HEEL strak wat doorzichtig huishoudfolie overheen hebt gespannen , zodat hij het niet ziet....

Mmmh...wel oppassen voor brandwonden...ook niet zo'n goed idee misschien :p

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-02 22:01

In boobytrap was er eens een man en die vond het leuk om folie over de wc bril te doen.Dat kan ik ook doen,maar er zit een nadeel aanvast:dan pak ik ook onschuldige collega's en denk niet dat ze me dat in dank afnemen,hihi Haha!

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 22:19

Iets met brood... ff denken, iets van zijn tas volstoppen met oude broodkrummels ofzo

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-02 22:24

Hij heeft nooit iets van een tas bij zich[het is een man hè]maar hij draagt wel altijd een petje dus misschien kan ik daar wat meedoen?Tips graag

pmarena

Berichten: 48112
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 22:59

Hihi , ik zou bijna zeggen : overgeven in z'n petje ,
kon je niks aan doen , kwam omdat je teveel gedronken had de avond ervoor... Knipoog


Ik heb trouwens geen kabel hier , dus Boobytrap heb ik nauwelijks gezien...
kun je daarvan geen inspiratie opdoen dan ?

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 23:06

chantal21 schreef:
In boobytrap was er eens een man en die vond het leuk om folie over de wc bril te doen.Dat kan ik ook doen,maar er zit een nadeel aanvast:dan pak ik ook onschuldige collega's en denk niet dat ze me dat in dank afnemen,hihi Haha!


Haha ja die is wel goed... dat heb ik een keer op school gedaan maar toen werd ik betrapt met een rol plastic folie in mn tas Lips are sealed en toen kreeg ik straf (tja... het was het idee van mn moeder, slechte opvoeding Schijnheilig ) haha nee hoor....

Maar misschien kan je zn petje verstoppen ofzo, of is dat een beetje kinderachtig? (deed ik altijd vroeger Haha! )

Misschien kan je bijv. met koffie drinken heel veel suiker in zn koffie doen (lekker zoet Knipoog )

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-02 23:11

Laat ik dat maar niet doen hij lijdt aan suikerziekte ik denk dat ie dan gelijk nooit meer iets kan flikken. Haha! Nou dat gun ik hem nou ook weer niet. Schijnheilig

pmarena

Berichten: 48112
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 12:35

Anders moet je in je vakantie eens naar zo'n fopartikelen-winkel gaan ,
daar hebben ze ook van zulke ongein , bv. dat de koffie ineens helemaal uithard , een paar seconden na het inschenken.

Even roeren en het lepeltje staat vast Lachen