Vaarwel Pim Fortuyn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 17:00

nou ik heb express gister geen nieuws gekeken want ik wordt echt niet goed van dat pim gedoe.
hij wordt opgehemeld alsof hij kweet niet wat is geweest, ja sorrie hoor maar dat was hij niet.


Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 19:45

Cowgirl schreef:
En over unieke personenen gesproken, we hebben ze misschien wel nooit gekent maar ik werd wel even stil toen die 6 kistjes de kerk ingedragen werden.


ik moet toegeven dat ik het natuurlijk verschikkelijk vind wat er met pim is gebeurd, net zo verschrikkelijk als dat ik het voor een ander vind die zoiets moet overkomen maar dat van die kindjes ja dat is gewoon ja ik weet niet hoe ik het moet zeggen maar dat vind ik nog veel erger dat dat van pim.
maar je zal het zien, daar hoor je NOOIT meer wat over en dat maakt me dan zo kwaat.
het ene wordt ik weet niet hoeveel overdreven en bij het olgende lijkt het wel of het de gewoonste zaak van de wereld is.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, Antonius, Astrophe, carin0903, GrapeshotBot, III, Jara, Lagonda, NikkiB1991, ReadTheRulez, StalNollie, Suliko, Vjestagirl, VuurVleugels, xPabloBokt en 183 bezoekers