bejaardenzorg

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

bejaardenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-02 22:56

ik wek al weer een poosje in een verzorgingshuis, ik vindt/vondt het altijd heel leuk werk.
maar de werkdruk wordt steeds hoger het is nu al zo dat er soms geen tijd is om met mensen te gaan plassen zodat er soms wordt gezegd u heeft een luier om plas daar maar in en anders zijn we over een half uur bij u.
ook is er geen tijd meer voor een praatje met de mensen, dit gaat me zo tegen staan dat ik zit te denken om een andere baan te gaan zoeken, eigenlijk weet ik wel zeker dat ik zo niet met mensen wil omgaan en dat ik die werkdruk ook niet erg lang volhoud, maar wat moet ik dan gaan doen?
bij mijn werk nu, werk ik alleen s'avonds ivm de kinderen.
heeft iemand een iedee?????


Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-02 23:13

ik weet niet of ik nog wel in de zorg wil.
ik wil s'avonds werken ivm de kinderen, maar s'avonds is er niet zoveel aan werk, ik wil alleen niet schoonmaken

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-02 00:11

Ben geloof ik niet een type voor achter een bar ben niet echt een horeca mens Haha! .
maar kan altijd dat bedrijf in laren eens bellen.
ik heb alleen niet zo'n zin meer in het zorgen, de dood en dat soort dingen.
ben bang dat het toch een beetje hetzelfde is als op mijn werk alleen met meer tijd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bengell, Chantalla, Facebook, Fientj, Googlebot, HELder, L_iek, Larissajulia, lisanne87, m9ara, MiVita, Polarize, Rubio, Schuur_, SemrushBot, Tucktuck en 152 bezoekers