rugpijn!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
someone

Berichten: 530
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: belgie

rugpijn!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-02 11:50

hoi,
Ik verga van de rugpijn Verdrietig Verdrietig .wie heeft dit ook dikwijls???en wat doe je eraan????????
groetjes julie

Nijntje

Berichten: 186
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 11:56

Fysiotherapie, Pijnstiller, Huisarts.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 12:20

ik heb het soms ook wel gewoon zo'n gevoel dat er iets fout zit in je rug.aals iemand dan op je rug duwt begint als te kraken en dan zit het weer een paar daagjes goed.je zou misschien is een kraker kunnen proberen ?dat doet echt deugt...

doeg

Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 20:01

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang op je buik ligge of juist op je rug, doe ik altijd, ik heb zo'n last door deze bureaustoel, en ik kan maar niet stoppen met bokt Haha!

als t eg te erg wordt natuurlijk naar de fysio of naar de dokter

kissie linnie

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 21:55

ikkeeee
maar ik had al een zwakke rug en nu ben ik 5 x van de 5 x keihard op mijn rug gevallen

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 22:30

Ik heb/had ook hele lange tijd superpijn in me rug. Toen ging me moeder naar me matras kijken van me bed en het bleek dat ik dus al jaren op een 25 kilo of minder matras sliep, auwie. Nu heb ik een nieuwe al bijna een maand maar de rugpijn is bij mij nog niet echt over..

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 22:37

Ga naar de fysio, bij mij helpt het super.

pferdtje
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 22:42

Rugpijn! Ik kan er over mee praten. In November ben ik gevallen en pas in December ben ik naar de fysio gegaan. Daar bleek dat mijn ruggenwervels in elkaar geschoten waren bij een val.
Na heel wat maanden kraken, niet tillen, niet rijden (tuurlijk wel niet doorvertellen) Ben ik dan eindelijk zo ver dat mijn rug niet idere keer vast schiet behalve als ik dan weer gekke dingen ga doen!
Oorzaak: van een paard gevallen
Oplossing: Gewoon door gaan met paardrijden zo nu en dan laten kraken en niet te veel aandacht aan besteden voor een goed matras zorgen