Bang voor de toekomst...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Bang voor de toekomst...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-02 17:32

Soms dan denk ik er wel eens aan hoe het over 20 jaar zou zijn.
Je hoort nu al verhalen van overvallen, en moorden enz enz. Als je kijkt in Amerika.. er worden daar per dag echt veel mensen vermoord.
Misschien is het over een paar jaar wel zo erg dat je niet eens meer veilig over straat kan gaan. En dat wapens en drugs enzovoort gewoon toegestaan zijn enzo.
Als er vroeger in een discotheek ruzie was, dan sloeg je elkaar een bloedneus en dan was het goed.. maar nu schieten mensen elkaar neer of schoppen ze je half dood.. en je hoeft nog geen discotheek in te komen, en de meeste lui hebben we een mes bij zich. Ik vind dit echt erg..

Ik denk dat dat het over 20 jaar echt een grote puinhoop is op de aarde.

Wat denken jullie?

I love to love!



Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-02 19:41

hahaha ja. Mijn vader zegt altijd. je moet vertrouwen hebben in de mensen.. Maar r zijn zoveel slechte mensen!!!

I love to love!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-02 21:52

Ja of omdat een stel crimelen je huis in de fik steken voor de lol omdat ze zich dan vermaken... dan verbrand je dus...

I love to love!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-02 22:05

Margreet"]
[quote="gomir schreef:
Ok margreet, maar stel je voor dat je eten dan opraakt en je durft niet naar buiten want daar wordt je opgewacht en dan ben je je schuilkelder natuurlijk ook kwijt als je het al overleeft....Haha!


www.ah.nl Haha!
[/quote]

hahahaha die komisch!! Cool Haha!
Maar ja, stel dat je PC dan in de huiskamer staat en niet in je schuil kelder?... wat dan?

I love to love!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Duhelo, EmptyWords, Fantast, Fenn, Fleur_Laura, janneke584, Laura1982, M_aris, Malissaa1, MariskaFally, marschwood, mirriezz, Muronia, Plonspony, SemrushBot, spookyskippy, Steenbok12, Tigress, Wopkebrok, XXInKA en 51 bezoekers