DE verassing van mijn vriend... voel me herboren.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

DE verassing van mijn vriend... voel me herboren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-02 12:51

Zoals jullie misschien wel hebben gelezen waren mijn vriend en ik dit weekend 2 jaar bijelkaar en hij zou een verassing voor me hebben.
Hij had me 2 maanden al gek gemaakt dat hij een leuke verassing had waar hij en ik veel aan zouden hebben.
Ik dus allemaal dingen te verzinnen, maar echt iets concreets wist ik niets.

Nou gister ging het dus allemaal gebeuren. Ik eerst e ven mijn paardje gelongeerd zodat hij de boodschappen kon doen. Eenmaal terug douchen en verkleden en nog even op receptie want een collega van hem was onlangs getrouwd.

Oke na 1 uurtje gingen we dus op pad. Hij zei zullen we je cadeautje maar even ophalen?? Ik natuurlijk van JA!

Wij dus met de auto weg... De auto ging opo weg naar heelsum.. Heel vedacht dus. Komen we opeens aan bij een heel mooi hotel... En haalt hij opeens een weekendtas uit de auto die hij al van te voren erhad ingelegd.
Ik natuurlijk al helemaal verrast. Komen we daarbinnen .. had hij dus een 2 daags beuaty-arrangement gereserveerd .
We moesten ons om 6 uur melden en dan kregen we meerdere uitleg.

Eest dus naar onze kamer.. Had hij de luxe kamer gekozen, compleet met bubbelbad. Wij dus maar meteen uitgeprobeerd.. O.. zo heerlijk gewoon!!!

Rond 6 uur gingen we naar het vitalcentre (zo hette het dus) . We kregen behandelingen en tussendoor kreeg je voorgercht, hoofdgerecht en nagerecht.
Allereerst kregen we een gezichtsbehandeling. Je wenkbrauwen werden geepileerd, onevenheden op de huid weggehaald en helemaal gereinigd en gemasseerd. Het echte leven dus.
Gewoon lekker vertroeteld worden en lekker relaxen.
Hierna even lekker gegeten om vervolgend een nek, schouder en rugmassage te krijgen.
zo heerlijk ontspannen... lag al bijna in dromenland... maar tone moesten we helaas weer van de behandeltafel af...

HIerna werd ons geadviseerd om het even warm te houden door middel van een bubbelbad of sauna of zoiets.
De sauna ben ik even in geweest maar kwam zo een hitte op me af en sloeg zo op mijn luchtwegen dat ik daar weer snel uitgegaan ben.
Toevallig waren net de 2 bubbelbaden vrij dus gingen we daarin. In deze baden zat ook nog een massage in dus dat was nog even extra genieten.

Na het bubbelbad ben ik nog even lekker wezen zwemmen in het zwembad. Om daarna even lekker uit te rusten in een stoel op het terras. Het weer zat gister gelukkig ook mee... dus het was 'sa vonds lekker vertoeven.

Hierna kregen we nog een heerlijk toetje met aardbeien en rond 12 uur gingen we naar onze kamer om nog evende minibar te plunderen.
Daarna even heerlijk geslapen en een wake-up call gedaan rond 9 uur. Want wij worden nooit zo snel wakker Pling
EErst natuurlijk nog even van het bubbelbad gebruikt gemaakt. Toen kregen we een heerlijk ontbijt in het restaurant Vork om daarna maar weer richting huiswaart te keren.

Het was echt een superverassing en echt voor herhaling vatbaar. Heerlijk om je zo in de watten te laten legge.

Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 13:04

woow wat een megaleuke verassing. En nu voel je je fris en fruitig (stopwoordje in scharpedarp) om het derde jaar met je lieve vriend in te gaan!!!!! Het was een weekend om vaak aan terug te denken of niet?????????????????????????????????

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-02 13:10

o ja... dit weekend vergeten we niet zo snel.
Het was in de puntjes goed verzorgd en ook het eten was gewoon heerlijk. En uit mijn mond zegt dat nogal wat.. Want ik ben een hele moeilijk eter.

Eerst werd van alles uitgelegd wat ze bij je gingen doen en of iets pijn deed of zo.
Het was alleen zo snel over.... Had voor mij nog wel een paar uurtjes langer mogen duren Knipoog

Zeker een aanrader!

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 15:15

oh ben jaloers.....

wat een geweldige verrassing, ik zou maar heel zuinig zijn op dat vriendje ( er zijn er vast niet zoveel die dat doen) geweldig geniet er nog maar even van!

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 16:16

Oh, wat klinkt dat lekker! Inderdaad, wees zuinig op dat vriendje want zover ik weet zijn er maar weinig mannen die uit zichzelf (!) op zo'n schitterend idee komen!

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 16:25

hej wij mannen zijn wel liev..
naja.. iig ik Haha! En dat kunnen veel mensen be-amen Knipoog

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 16:35

susan schreef:
oh ben jaloers.....

wat een geweldige verrassing, ik zou maar heel zuinig zijn op dat vriendje ( er zijn er vast niet zoveel die dat doen) geweldig geniet er nog maar even van!


Ik ben ook jalours!!!!!! En dat soort mannen zijn bijna uitgestorven dus houden he!!!!!!! Haha!

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 16:38

Merilyn"]
[quote="susan schreef:
oh ben jaloers.....

wat een geweldige verrassing, ik zou maar heel zuinig zijn op dat vriendje ( er zijn er vast niet zoveel die dat doen) geweldig geniet er nog maar even van!


Ik ben ook jalours!!!!!! En dat soort mannen zijn bijna uitgestorven dus houden he!!!!!!! Haha!
[/quote]

Over 3 a 4 weken ga je mee zei je he? Lachen

pmarena

Berichten: 48102
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 18:05

Haha , R0b1n is Merilyn aan het versieren ?
Houdt wel van een uitdaging zeker Haha!

*spannend Lachen*

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-02 18:12

ja ik hou hem wel Haha!


zulke verassingen zijn altijd leuk....
Hij schijnt ook een leuke verassing te hebben als hij me ooit zou vragen.

Dus dat wordt tegen die tijd ook nog afwachten.

Enne hij wil binnenkort ook eens op een paard gaan zitten. En hij wil soms vaker naar pablo dan ik Knipoog

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 18:26

Gaaf joh! Dit moettie gewoon elke week doen, ik zou het wel weten, ik zou in zo'n hotel willen wonen! Machtig mooi man!
Echt hartstikke gaaf!

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 18:30

pmarena schreef:
Haha , R0b1n is Merilyn aan het versieren ?
Houdt wel van een uitdaging zeker Haha!

*spannend Lachen*


Helaas kan Robin dat op zijn buik schrijven!!!!!! Ik weet niet hoeveel jaar hij dit al probeerd. Knipoog

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-02 18:33

tja laui... ik zou er ook wel willen wonen.
Elke dag zo in de watten gelegd worden wil iedereen wel.
Maar dan zal ik toch eerst die jackpot moeten winnen.
Want echt goedkoop is het niet... maar het was wel dubbel en dwars het geld waard.

Nou nog wachten op die jackpot en dan op mijn tweede verassing wachten Knipoog

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 19:05

heyyyy wat gaaf joh!! geef mij zo'n vriendje!! Lachen lekker joh!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 21:25

Hee harstikke gefeliciteerd en groetjes ook aan Ferry!
(wilde je nog bellen om je te feliciteren maar goed dat ik het niet gedaan heb, had ik de rust verstoord grin)

r0b1n

Berichten: 974
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 21:48

Merilyn"]
[quote="pmarena schreef:
Haha , R0b1n is Merilyn aan het versieren ?
Houdt wel van een uitdaging zeker Haha!

*spannend Lachen*


Helaas kan Robin dat op zijn buik schrijven!!!!!! Ik weet niet hoeveel jaar hij dit al probeerd. Knipoog
[/quote]

hhehe lol Haha!
ik wil haar niet versieren, ik wil laten zien dat niet alle mannen losers zijn en dat er goeie tussen zitten.

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-02 22:07

je had me wel mogen bellen hoor... maar of ik opgenomen had... had je beter een smsje kunnen sturen of zo.

Op naar de volgende 2 jaar he.... kijken wat hij dan voor me in petto heeft .....Knipoog

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 11:52

Wat een heerlijke verrassing! Echt gaaf! En nog gefeliciteerd he! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 12:14

Nog gefeliciteerd! Echt een euke verassing! Lijkt me heerlijk eens in zo'n hotel!

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-02 18:18

ik zou zeggen ga er een keertje heen.
Het is echt de moeite en het geld waard!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 18:46

Klinkt errrrrrg lekker, ik heb wel in centerparcs van die dingen gedaan een keer.... kicken....