Mijn droom komt misschien uit !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wishper

Mijn droom komt misschien uit !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-11 16:44

Mijn droom komt misschien uit !
En ik vind het wel erg leuk om dit even met jullie te delen :)
Afbeelding
Ik heb echt iets geweldigs meegemaakt.Zoals veeeele meiden droom ik ervan model te worden, maar met die droom heb ik jaren niets kunnen doen zoals velen van jullie weten (ik ben erg ziek geweest).Nu zag ik een tijdje geleden dat je je op kon geven voor de Miele Catwalk.. Met dit filmpje erbij:

http://www.youtube.com/watch?v=IFtyTInj7vs

Ik heb me opgegeven.. Maar zoveel meiden willen dit, Mart Visser is een heeele bekende en goede modeontwerper en een show voor hem lopen in de bruidjurk is denk ik wel dé droom van vele beginnende (of zelfs ervaren) modellen !

Toen ik een mailtje kreeg van Miele schrok ik me rot, en opende hem met spanning !! :D Ik was uitgekozen! Ik behoorde tot 1 van de 100 meisjes van meer dan 1000 meisjes die naar de selectiedag mochten komen in Vianen, bij het Miele Insperience Centre.
Dit was echt een enorm leuke dag!! Alle 100 meiden werden ontvangen in dat gebouw van Miele, waar we een hoop te horen kregen over de wedstrijd.We moesten in groepen na elkaar naar een andere ruimte waar we een catwalktraining zouden krijgen.

Ik hoorde bij de eerste groep, dus mocht meteen mee lopen.We werden naar een aparte ruimte gebracht waar de catwalkcoach van Mart Visser en een model dat al jaren voor Mart Visser loopt ons op stonden te wachten.
Er werd ons uitgelegd waar je allemaal op moet letten bij het lopen op de catwalk, we kregen handige tips en er werd voorgedaan wat je wel en juist niet moet doen.
Daarna moesten we 2-aan 2 zelf gaan lopen.Ik vond dit wel een beetje spannend, deze mensen zien normaal gesproken alleen maar proffesionele modellen lopen en nu ons :+
In mijn groep zaten een groot aantal hele mooie meiden, dus ik verwachtte dat ik weg gestuurd zou worden.. ik wist ook niet hoe de selectie zou plaatsvinden, ik dacht dat we later te horen zouden krijgen welke meiden door mochten en welke niet.
Maar nadat we zelf moesten lopen begon de catwalkcoach te vertellen dat ze nu meteen een aantal meiden weg gingen sturen !! Hij en het model hadden beide precies dezelfde modellen uitgekozen waarvan ze vonden dat ze moesten blijven.Er werden 2 nummers opgenoemd ( we hadden allemaal een charmant nummer plaatje op ons shirt hihi) en de 3de was mijn nummer ! Ik kon het niet geloven.. haha !Samen met nog een stuk of 10 andere meisjes mochten we door ! De rest moest al naar huis.. best zielig voor ze.Ze waren er toen pas een uurtje.

We werden naar de keukens gebracht, en omdat wij bij de eerste groep hoorden en dus laaaang moesten wachten kregen we een kook-workshop !
Tenminste, als je dat wilde.Ik wel haha ! Was echt leuk.. super mooie apparatuur en grooot daar ! Ik heb samen met een aantal andere meiden chocolade taarten gemaakt. :9

Na deze workshop kregen we een luch.Die was lekkerrrrr ! Haha.. De rest van de meiden die door waren kwamen er ook bij zitten.We waren toen met 32 meiden over.

Na deze lunch zouden we voor Mart Visser zelf moeten lopen, en zou hij uiteindelijk 15 meisjes uitkiezen.Iedereen was super zenuwachtig tijdens de lunch.. we mochten nog even lopen en de catwalkcoach+model gaven ons tips.. en dat viel wel even tegen zeg.
Ik liep.. en kreeg meteen commentaar.Ik loop totaal niet goed, ik overstrek mijn knieën en wieg niet genoeg met mijn heupen.Jammer zeg.. dat was wel even een flinke tegenvaller, en dat maakte me nóg zenuwachtiger voor het lopen voor Mart zelf.

Toen werden we geroepen.. we moesten gaan lopen.Er werd ons niets verteld over de catwalk, hoe het eruit zou zien en wat we moesten doen (wel/niet poseren) dus daar was ik een beetje onzeker over.
We moesten 1 voor 1 de ruimte in, en daar zat Mart Visser aan het eind van de catwalk..maar ook de hoofdredacteur van Beau Monde en 2 modellen van Mart.
Ik had het gevoel dat ik het wel redelijk deed, heb de tips in me opgenomen en nog even geoefend met lopen samen met een ander meisje die ook door was.

Nadat we allemaal terug waren kwamen ze ons vertellen welke 15 meisjes écht door zijn.. Ik had echt het idee dat ik naar huis moest toen, maar had in ieder geval een suuuuper dag gehad :D
Hij noemde een aantal namen en ik zat er niet bij.. ik was mijn tas in aan het pakken en plots hoor ik

"Nikki !! "

Jaaa haha :D Ik kon mijn oren niet geloven, ik keek een beetje verward om me heen maar hij bedoelde echt mij haha !! Ik liep naar de andere meiden die al door mochten en we stonden daar te springen met zijn allen :D

We werden meegenomen naar de catwalkruimte en kregen daar heerlijke champagne ! En ook mochten we op de foto met Mart Visser

Afbeelding

En nog een groepsfoto:

Afbeelding

Ik ben de 7de van links!

Na de foto's en champagne moesten we nog 1 voor 1 mee om een filmpje te laten maken voor op de website.We moesten een stukje lopen en vertellen waarom juist JIJ de bruid bent van Mart Visser ! :D Het was even lastig om zo snel iets te verzinnen.. maar uiteindelijk ben ik blij met mijn filmpje !

Voordat we naar huis mochten kregen we de groepsfoto nog afgedrukt in een lijst :) en een mooie grote goodiebag :D

En nu is het afwachten ! We moeten vrienden en familie laten stemmen en evt de pers benaderen ( ik heb in de BN de stem gestaan en ben op de radio geweest ! :D )Na 5 augusten horen we wie er door gaan en wie niet, en die 10 meiden mogen een show lopen voor Mart in de nieuwe kerk te Amsterdam ! Hoop echt heel erg dat ik erbij zit !! Ben zooo zenuwachtig, vind het echt spannend !

De winnares wordt in deze show gekozen en tot bruid gevraagd door Mart :) Ze mag op 15 en 16 september de Miele Catwalk lopen als DE bruid :D en krijgt ook nog een glamour shoot van 5 pagina's in de Beau Monde! 8-)

Ik geniet er onwijs van dit jullie te vertellen haha, zo kan ik mijn enthousiasme een beetje kwijt ! Wie duimt er mee voor me ?? :D

Hygge

Re: Mijn droom komt misschien uit !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 16:46

Cool!!! wat zat in die goodiebag?

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 16:49

Wow wat ben jij lang en mooi!
Kunnen we nog ergens stemmen?

Wishper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-11 16:52

Hihi dank je :o Ja dat kan wel ! Er staat een link in mijn onderschrift ;)

@Ayla_4Ever Een hele hoop verschillende dingen ! Verzorgingsproducten vooral, make up :D tijdschriften enz enz :D
Laatst bijgewerkt door Wishper op 31-07-11 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 16:52

Wow, dat is gaaf zeg!
Het meedoen aan zoiets lijkt me een ervaring op zich, ik duim zeker voor je :j

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 16:53

Gaaf zeg :D Ik zal zo even stemmen. duim voor je :D

GroteVogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 16:54

He wat een leuk verslag!!
Heb lekker genoten van je verhaal hier.

Ben benieuwd hoe ver je gaat komen, ik duim voor je!!
( ps wat ben je mooi!!!)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 16:57

Wat gaaf zeg!! Heb op je gestemd hoor :D
Je zit al goed in je stemmen zeg!!

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 16:59

Heb net gestemd. Lijkt me geweldig om mee te doen . Voor mijn nooit weg gelegt 1,58 groot en net zo breed.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 17:01

Goed hoor! Van mij krijg je uiteraard ook een stem, alleen al voor je enthousiasme hihi :D

Ik weet niet of je expres die lage hakjes aan hebt of dat het moest, maar anders moet je nu natuurlijk dagelijks die stiletto's uit de kast trekken. :D

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 17:02

Mijn stem heb je ook! Heel gaaf om mee te maken. Succes! :D

Freckles

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 17:03

heb ook gestemd voor je go go girl

Tika

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 17:07

Ook op je gestemd, maar alleen omdat ik je van het hele groepje op de foto qua uitstraling en lengte de beste vind!! Zet hem op!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 17:08

Gaaf!
Ik heb ook op jou gestemd,kon heel vaak klikken dus heb ik dat gedaan :))

Wishper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-11 17:12

Dank jullie voor de reacties en complimentjes ! :D :o

JuliaMaria, ik heb daar geen kleine hakjes aan hoor :D Zijn zo'n 9 cm.Komt door de foto denk ik dat ze klein lijken, of door mijn lengte haha !
Ik heb vorige week 2 paar hakken gekocht van 13 cm ongeveer dus ben flink aan het oefenen :o
Laatst bijgewerkt door Wishper op 31-07-11 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 17:12

Klinkt als een super leuke dag :D
Natuurlijk ga ik ook even op je stemmen, moet m'n naamgenoot natuurlijk wel steunen :D

Wishper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-11 17:16

Dankje ! Je schrijft het ook hetzelfde, dat zie je niet vaak !!

Mocht iemand van jullie nog ideeën hebben over hoe ik meer stemmen kan regelen dan hoor ik dat heel graag ! Of als iemand tips heeft voor me over catwalk lopen of het modellenwerk opzich.. dan ben ik daar ook super blij mee ! :D

xxGáskixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 17:17

ik heb ook gestemd!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 17:19

Whaaaaaaaa gaaf!!! Wat een mooi meiden zeg! Lange benen!!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 17:20

Wat leuk, heb op je gestemt.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 17:21

Mijn stem heb je ook gekregen.

Wat een geweldig tof verhaal zeg! :):)
Ik duim voor je dat je door mag!

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 17:24

Wishper schreef:
Dank jullie voor de reacties en complimentjes ! :D :o

JuliaMaria, ik heb daar geen kleine hakjes aan hoor :D Zijn zo'n 9 cm.Komt door de foto denk ik dat ze klein lijken, of door mijn lengte haha !
Ik heb vorige week 2 paar hakken gekocht van 13 cm ongeveer dus ben flink aan het oefenen :o

Denk dat het inderdaad door je lange stelten komt haha, hoewel 9 cm ook nog niet heel denderend is. Maar met 13 moet het helemaal goed komen. :D

Je vroeg om tips dus bij deze:
Heb je filmpje bekeken en denk dat het vooral heel belangrijk is dat je goed je evenwicht weet te vinden (dus in het midden), zodra je dat gevonden hebt (en het niet meer voet-voor-voet gaat zeg maar) dan ga je ook vanzelf iets meer met je heupen wiegen en kan je je armen wat losser laten bewegen. Is heel handig te oefenen door je handen op je hoofd te leggen en gewoon rond te gaan lopen door je huis/tuin. :j
Niet dat je slecht loopt hoor! Absoluut niet namelijk! Maar verbeteren kan altijd toch? Het gaat wel om Mart Visser hihi :D

Zo en nu ga ik me er niet meer mee bemoeien haha word er zelf gewoon ook enthousiast van.
Laatst bijgewerkt door JuliaMaria op 31-07-11 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 17:25

leuk voor je zeg...
mijn stem heb je ook.

je hebt nu 2253 stemmen geloof ik

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 17:25

Wat ben je mooi! Ik heb ook op je gestemd! :)

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 17:26

Wat een gaaf verhaal zeg!
Ik ga ook op je stemmen!