Problemen met hotmail?? Waarschuwing!???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Problemen met hotmail?? Waarschuwing!???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-02 08:09

Ik heb dus een maand terug een staartriem te koop aangeboden. 2 bokkers reageerden. 1 daarvan had er wel belang bij, dus ik gevraagd om het via hotmail af te handelen. Alles ging erg traag.
Daarna hoorde ik niets meer van haar. Ik had al een week geen pb meer gehad, dus ik was ervan uitgegaan dat ze geen interesse meer had. Totdat een 3e een pb stuurde over die staartriem, dus ik dat ding aan haar verkocht. Ging heel erg snel.
Ik heb netjes die andere bokker een pb gestuurd dat die staartreim nu verkocht is.
Krijg ik een pb terug dat ze mij wel gemaild heeft, maar dat ik niet terug mail Verward Verward
Ik heb dus werkelijk niets gehad, maak altijd direct een nieuwe map aan voor zo iets.

Zijn er meerdere mensen met dit probleem? Ik ga er in de eerste instantie van uit dat die bokker werkelijk een mailtje gestuurd heeft. Ik noem ook geen namen, beschuldig niemand, maar een beetje #@@@@# is het wel.

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:23

Ik krijg ook heel vaak geen email binnen. Dit komt doordat mijn postvak dan te vol is. Niet alle berichten komen dan binnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:28

Ik heb dat juist via m´n chello mail, ik kan wel verzenden maar niet ontvangen Boos! , is nog steeds niert opgelost.
Met Hotmail heb ik (meestal) geen problemen.

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:28

Ja dat heb ik ook heel vaak, dat is super irritant!!
ik weet alleen nog niet hoe ik dan moet oplossen ik roep dan meestal m'n pa erbij, en die fixt het dan allemaal wel weer, maar ik zou niet weten hoe Scheve mond

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 11:08

Yootha schreef:
Ik krijg ook heel vaak geen email binnen. Dit komt doordat mijn postvak dan te vol is. Niet alle berichten komen dan binnen.

ik kreeg toen ik laatst iemand mailde ook de melding dat het mailtje niet bezorgd kon worden omdat het postvak van de geadresseerde vol was...lastig!
want je kan ook niet ff mailen om te zeggen "joh je mailbox is vol" Haha!

maargoed als dat meisje dus gemailt had en t is niet aangekomen omdat je mailbox vol was, dan had ze daarvan een melding gekregen.

zou het ook kunnen dat haar mailtje in je ongewenste postvakje terechtgekomen is?
dat heb ik wel eens, erg lastig.. Lachen

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-02 11:40

Mijn postvak is niet te vol, 32% dus dat is het niet. Vorige week was het zelfs beneden de 30%.
Ik heb gewoon helemaal niets gekregen, dus ze had een pb kunnen sturen of het aangekomen was Verward Ik heb dus gewwon een week gewacht op reactie nav mijn pb, en alleen van haar heb ik geen mail gekregen. Anderen die dagelijks mailen krijg ik wel gewoon.
Ik vind dit ook wel banketstaaf voor haar, maar ik kan hier ook niets aan doen.
En mijn mailbox is in principe dus nooit vol, leeg ik namelijk dagelijks.

Ook bij de junk had het niet kunnen zitten, want dat lees ik ook elke dag.