Gelijkenissen (met celebrity's)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-01 19:43

leuk vraagje... op wie vind de omgeving jullie lijken? Of jullie zelf? Ik heb een heleboel leuke al gehoord.
-Met kerstbal leek ik op de 'barones'(was een heks van een heksenavond.. nou bedankt; sta je daar in je galajurk hehe)
-Op de foto met krullen leek ik op Karin Bloemen (aaaaii, zie)
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... orum=10&23 (echt?)
-Met blond haar leek ik op Annuschka van Starmaker (dat vond ik dus absoluut geen compliment, ik vond haar eigenlijk lelijk hehe) ik hoorde het helaas wel van drie mensen Boos!
-Met blond haar leek ik op dat mens van Veronica late night, Christine van der Horst... aaargh
Niet echt complimenten dus. De leukste vond ik dat ik op Kate Moss lijk, alleen zie ik dat zelf niet zo Verward

Op wie lijken jullie? En vinden jullie me echt op de bovenstaande personen lijken? Ik ben benieuwd

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 19:50

Hihihihi, ik vind je lijken op die vrouw uit Familie Knots die al die personen doet oa....een tikkeltje rose.... Haha!

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 19:52

euhm.. Laura... slechte timing van mezelf denk ik.. maar ik vind je ook op Annuschka lijken.. met die krullen.. maar op die foto lijk je ook wel beetje op die ene van GameTime op Yorin, als je weet wie'k bedoel...

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-01 19:57

mmmm nee weet ik niet. Annuschka, tsja zie zelf ook wel een paar gelijkenissen maar ben dr niet blij mee Verdrietig Familie Knots? MMmm ken ik niet? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 19:59

En een kloddertje roze verf hierrrrrr en een kloddertje roze verruf daaaarrrrr.

Iemand zei dat ik op Patricia Arquette lijk, geen idee want die ken ik niet.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 20:02

Hmm, op Q uit Startrek..

Q is een 'iets' dat een heeeeeel stuk verder geevalueerd is dan de mens enzo.. Q is daarnaast ook nog even omnipotent (moeilijkwoordvandedagkandidaat, Maaike?).. Hij kan dus alles.. En dus werkelijk echt ALLES.. Een zon ff een paar lichtjaar verplaatsen, een mensje in een kat veranderen, dat soort dingen Knipoog

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-01 20:06

haha nou Bart dat is wel een compliment (of was het qua uiterlijk, hihi)
Lov: Dit is patricia Arquette Afbeelding

Hahahahaha
Daar speelt ze in stigmata. Wel een goeie film, ze kan wel acteren. Zal nu even een mooie foto van dr erop zetten Knipoog

Peh ze heeft iig veel 'gezichten'en veel haarkleuren gehad. Hier nog een blonde foto:Afbeelding Meer op http://www.radiofree.com/profiles/patri ... ry01.shtml
En? Zie je gelijkenis? Lachen


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-05-18 20:10 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-05-18 20:20 ]</font>

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 20:10


Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 20:18

Ik vind zelf niet dat ik op een beroemdheid/BN'er lijk, maar ik heb van iemand anders gehoord dat ik op die foto waar ik 14 ben op Dawson lijk uit Dawson's Creek.

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 21:27

ik lijk op hoe heet dat kind, lieke of zo uit goudkust, of was het westenwind, ik weet het niet meer, in ieder geval heeft zij bruin haar, en ik ben dus blond Verward maar zelfs mn vader ziet gelijkenis, ikzelf natuurlijk weer niet Haha!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 21:39

Goudkust volgens mij. Je bedoelt Eva in de serie

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 21:58

ze lijkt gewoon op haarzelf!

xxx so

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 22:04

eva, zou best kunnen ja, heet ze in het echt dan lieke van lexmond of zo Verward ik weet dat soort dingen niet, heb geen tijd meer voor de tv Haha! , en ja, ik lijk op mezelf, daar is geen twijfel over mogelijk, maarre ikke is geen celebrity

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 00:02

Laura thanks, weet ik eindelijk hoe ze er uit ziet.
Nou, daar lijk ik dus helemaaaaaal niet op, ik ben namelijk niet scheel Lachen Lachen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 00:13

Toen ik nog op het VWO zat, kreeg ik vaak te horen dat ik op Tanita Tikaram (die zangeres) leek. Net zulk donker haar en net zo'n duistere blik. Cool

Sinds een paar jaar schijn ik op Juliette Binoche te lijken, die actrice uit o.a. The English Patient. In die film heeft ze lichter haar dan ik, maar ze speelt ook in de films Blanc, Bleu en Rouge, en daarin heeft ze heel donker haar. Ik zag het zelf pas toen ik van iemand de filmposter van Bleu kreeg. Afgelopen jaar was ik op vakantie in Frankrijk en daar heb ik echt tot vermoeiens toe moeten horen hoeveel ik op haar leek. Zucht... Lachen

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 06:58

Ik moet het met orri eens zijn... Je lijkt inderdaad op die griet van familie Knots. Heet ze niet Hettie Heitink (of zoiets)? En kloddertje roze verf hiiieeeeeerrr.... en een kloddertje roze verf daaaaaaaaarrr... Hahahahaa, daar heb ik hele leuke herinneringen aan. Zat vroeger elke keer voor de tv als Familie Knots kwam *LOL*
groetjes, Caballo

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 07:35

hihi, zo het ze inderdaad...enne, in die rol in de familie knots is ze tante Til.... Knipoog