nou, ik wordt een....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-01 11:33

viswijf.
Ga maandag beginnen op de productie afdeling van een visbedrijf. Dus vis in schaaltjes doen, dan komt er folie oveheen, en dan gaat het naar de supermarkt (blauwe bakjes, Green fish).
Moet om 6 uur!!! Slapen op,
en op 7 uur Gaaaap beginnen
pffffff, zal best tegenvallen in het begin denk ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 11:55

Ah, vis is best lekker. Succes met je nieuwe baan!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 12:02

LEKKERE VIS.... Knipoog ga je dan ook zo schreeuwen? Haha! Ach joh mensen bij mij in de omgeving gan ieder jaar boeken inpakken in de zomer... dat is zoooooo leuk.. Verward Het schijnt dat ze idd een hele leuke groep hebben daar. Dan maakt dat werk toch niks uit? En nu kan je lekker centjes verdienen en tussentijds op je gemak zoeken naar iets anders.
IIG, succes morgen!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 13:01

Bleeeeeeeh weet je hoe erg dat stinkt!!! Krijg je niet meer van je af hoor, die lucht en ook niet uit je kleren! }> *LOL*

Neehoor, misschien valt het wel mee, maar ik ken iemand die iets deed met vis en die stonk zo verschrikkelijk!! Maar heel veel succes! Lachen

Ben je zeker wel lekker vroeg thuis?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 13:01

Goed van je dat je weer een baan hebt!
gefeliciteerd.! Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 13:04

Ik heb het evenniet gevolgd denk ik. Ik dacht namelijk dat Stef net was aangenomen als telefoniste/recpeioniste oid?
wel succes met je nieuwe cariere in de vis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 13:37

Ach mischien is het daar wel supergezellig! En je bent weer lekker onder de mensen want volgens mij wordt je niet vrolijk als je hele dagen thuis zit.
Kun je ook goedkoop vis kopen voor thuis?? Lekker stukkie zalm of garnaaltes Vingers aflikken .
Je hebt nu in ieder geval een baan, vanuit nu is het makkelijker solliciteren dan wanneer je thuis zit.
Hou je ons op de hoogte van je eerste werkdag?? BRRRRRRRR koude handen Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 13:49

Ik wens je veeeeeeeeeeeeeeel succes met zo vroeg opstaan. Ben er zelf geen ster in Dromen Slapen
M'n beste vriendin werkte op een gegeven moment bij de PTT, 's nachts van 4 tot 7 post sorteren, en daarna ging ze naar school, en daarna in het cafe bij haar vader aan het werk. Paar uurtjes slapen en HOPPA op naar de PTT, echt 3 of 4 weken achter elkaar. Dus als jij ook zo'n workaholic bent is dit een eitje voor je Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 15:05

Goede keuze Stef! Heb je in ieder geval wat om handen wat nog wat oplevert ook, en van daaruit kun je verder zoeken. Prima beslissing! *LOL*

Succes!
Sonja

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 15:18

ik haat vis! *sorry* maar no offence to yoy hoor!! Succes daar. Ik weet nog wel dat ik iedere dag mijn broer moest ophalen van zijn werk. Dan stinkte hij zo erg naar vis! En ik kon niet tegen die lucht en ging ik daar toch bijna iedere dag over mijn nek!!

xxx so

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 16:46

Getver!!! alleen die geur al!
Als ik daar de hele dag in zou moeten staan zou ik echt gaan Misselijk
Alleen vissticks vind ik lekker!! Vork Vork

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 06:52

Leuk voor je Stef, dat je een nieuwe baan hebt. Enne... die lucht daar wen je vanzelf aan. Als je daar een uurtje aan het werk bent dan ruik je het al geeneens meer. Veel geluk maandag. Doeg...
groetjes, Caballo

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 11:51

hier in mijn dorp is ook een garnalenbedrijf. Opzich is het werk best wel leuk, alleen je wordt vreselijk koud! en af en toe is het best zwaar, want je staat de godgansedag!
Wat ik van hier kan zeggen, is dat de sfeer goed is.

en wat het stinken betreft. het valt voor jezelf best mee, maar ik denk als je thuis komt, dat pepper er meer moeite mee heeft, dan jezelf *LOL*!!