Vraagje over websitedingeses

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-01 16:35

Hoe groot is een browser window waarin je je tekst hebt. HEt gaat vooral om de breedte. Iemand? Ik wil nl een plaatje als achtergrond, maar daarvoor moet ik weten hoe groot dus het stukje 'net' is, zodat je één plaatje krijgt...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-01 16:43

Dat vraag ik me dus ook af. Maar een achtergrondje wordt meestal opgevuld, meteen plaatje (1 plaatje) is dat niet zo mooi. Kan dus best zijn dat het ook per Netscape en IE verschilt, maar ik vroeg me af of het kan. Ik weet hoe je foto's kan oprekken, en het gaat niet om vormbehoud (mag best uitgerekt) maar of je ook altijd en overal hetzelfde qua invulling krijgt weet ik niet. Vraag me af of dat zo is, en als dat zo is, hoe dat dan precies zit..

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-01 19:10

Zat ff verkeerd te klikken. Ik snap het ook niet helemaal. WE hebben plaatjes van de digicam, en die zijn (volgens mij) 600x400. Die vullen niet helemaal (scheelt een klein randje aan de zijkant). En omdat het dus inderdaad verschillend is (wat ik al vreesde) zal het wel niet kunnen. Of je moet het zo kunnen maken dat de browser het plaatje zelf aanpast... Maar dat kanniet toch?

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-01 14:47

Ja, ik snapput... Heb al rare filters geprobeerd, en dat is wel leuk. Maar het fijnste vind ik gewoon om lekker met een dodge eroverheen te gaan... Wordt het vanzelf lichter... Zal ik wel op mijn site zetten.. Ik zoek wel iets anders, mijn vader mag aan de slag met dat geduw en getrek...

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie