Vraagje voor de moeders onder ons

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 07:29

Bij de eerste twee was ik een maand na het stoppen van de pil zwanger. Bij de derde en vierde ben ik niet gestopt met de pil .De maandelijkse bloedingen hielden ineens op en toen heben we drie zwangerschapstesten gedaan en er was niets aan de hand Verward De huisarts dacht dat ik in een vroege overgang zat. Haha! Mijn schoonzusje werkte in het ziekenhuis en zei tegen mij ga maar eens mee naar de vrouwenarts en heeft een afspraak voor me gemaakt. Bij het betasten van mijn buik zei hij direct al daar zit vast een kind we gaan dus maar even naar de echo. En idd daar zwom een kindjevan twintig weken Lovers Ik heb toen maar gauw even mijn man gebeld met de mededeling dat er nog een eter bijkwam. Hij was er dolgelukkig mee. En ik ook. Yootha was haar naam en het betekend; Zij die geluk brengt. Na 2 jongens was ze dus heel welkom. In 1985 ben ik ernstig ziek geweest en na mijn ziekenhuisontslag kreeg ik voor enige maanden medicijnen mee naar huis. Ik vroeg de arts of dat ook invloed op de werking van de pil kon hebben, nee zei hij geen enkel probleem. Twee maanden later weer geen bloeding en dus maar snel weer even een testje en ik bleek idd weer zwanger. Mijn man reageerde er op met de woorden; Meid wat heerlijk dit geeft me ook het gevoel dat je weer helemaaal gezond bent. Tony is dus toen nog geboren en ik hem hem de naam van mijn man gegeven eigenlijk heet hij dus ook Theun. Veel kinderen dus voor ons maar niet eentje teveel. Het is het beste wat ons in ons leven is overkomen Lovers

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, GoogleAdsense, GrapeshotBot, MarJon en 6 bezoekers