SIX FLAGS!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

SIX FLAGS!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-02 21:08

heey,
morgen ga ik naar 6flags en ik heb er super veel zin in!!
Eindelijk heb ik mijn ouders overgehaald dat ze me 40 euro mee geven voor treinkaartje en entree! Cool Voor mijn goede verslag!! Haha! Schijnheilig
Het is niet echt mooi weer, het zal dus niet zo druk zijn, geen lange rijen dus!! (hoop ik teminste).
Wie van jullie zijn wel eens naar 6flags geweest, vond je het leuk!?

groetjes Kusje Remi

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 21:33

Ik ben er nog nooit geweest, maar ik heb van vele mensen gehoord dat het hartstikke gezellig is. Natuurlijk zit ik hier wel in Amerika en zal het wel ietsje anders zijn.
Veel plezier! Haha!

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 21:40

Ik ben er al een paar keer geweest en het is daar echt heeeel leuk!!!!
veel plesier!!!!

bokkertje
Berichten: 1169
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 21:47

jaaaaa ik ben een paar weken geleden ook geweest. is leuk daar!!!! echt geweldig, en the goliath die moet je echt een x proberen!!!! die is zo gaaf!
groetjes ragna

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 21:53

ik ben er 3 x geweest en ga dit jaar voor de 4e x ik ben egt helemaal achtbaan verslaaft Haha! het is er egt heel erg leuk alleen jammer dat het zo ver weg is Boos!
ik raad je wel aan om al vroeg te gaan en dan gelijk door naar achter te lopen omdat iedereen altijd gelijk bij de eerste achtbaan erin gaat...als je gelijk door naar achter gaat hoef je niet lang te wachten anders ben je alleen maar je hele dag kwijt met het wachten voor je erges in mag

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 23:10

SIX FLAGS ZUIGT VAN ALLE KANTEN. Kom je daar zijn er 5 attracties kapot, wil je nar de goliath moet je 2 tot 3 uur in de rij staan. ja daggggggggggggggg stelletje rare en tot slot kom je bij de waterbaan met die nephouten boomstammen en dan sta je in de rij en dan opeens BOEM. attractie kapot. Iedereen geevacueerd en toen na een uur deed hij het eindelijk weer. Dus ben je levensmoe ga naar six flags.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 09:20

Ieuw! Misselijk
Ben er pas geweest, viel eigenlijk allemaal behoorlijk tegen. Het was heel gezellig, maar dat kwam door de begeleiding Tong uitsteken (3 totaal geschifte figuren, dat wil wel natuurlijk!). Ik vond het eigenlijk helemaal niet leuk om in de Superman the Ride me half dood te wanen vanwege de snelheid, koppijn te krijgen van al die idiote over-de-kop attracties en idd lang (max 45 min bij ons) te moeten wachten. Echt helemaal niks.
Het leukste vond ik de boomstamattractie (haha, ja ik speel Rollercoaster!), dat was nog cool, en de Space Shot, maar verder... echt 3x niks. Ik hoef dan ook helemaal niet in de Goliath (daar kwam ik achter toen ik al in StR en El Condor me half dood gewaand had, dat hoefde ik niet nog een keer). Het ergste vond ik nog de wildwaterbaan. Zo banketstaaf, aan het einde zitten een paar piesstraaltjes (aan het einde waar de wildwaterbaan begint). 3x raden wie er secondenlang VOL in die straal zat? Juist, ikke! Ik was zeiknat, hele dag mooi weer, maar daarna werd ik dus NIET meer droog. Ik hoefde écht niet meer, ik had knallende koppijn van al die G-krachten. Eng vond ik het niet, maar het is helemaal niet leuk om alle kanten op geslingerd te worden, je reflexen testen zeker! Nee hoor, doe mij maar melige draaimolens (ok, ik beloof dat ik dát niet zal vertellen!) en andere ongein.
Ook helemaal niet leuk: 's avonds kwam ik erachter dat ik in één v/d attracties keihard met mijn rug ergens tegenaan geknald was, had ik een beschadigde wervel (was binnen 3 dagen over, dus zo erg was het niet), dat was ook helemaal niet leuk. Voor mij hoeft dat allemaal niet hoor, doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg. Ik heb genoeg achtbanen gezien!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 09:37

Zomaar een kwisvraagje: (ik ben bij de originele six flags geweest). Wie weet er hier:

1) Waar Six Flags vandaan komt en wat het betekent?

2) Over welke zes vlaggen het gaat?

Niet spieken op de website Knipoog Haha!

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 11:15

Ik zou eerst vandaag ook gaan met doree, maar ik heb weer eens huisarrest door mij oh zo lieve zus. Misselijk

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 13:13

Voor mij is het ongeveer een half uur fietsen!
Ik ben er al heel vaak geweest en ik vind het heeeel leuk, de nieuwe is ook cooool!

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 19:42

ik ben er ook al 3x geweest en ik vind het supergaaf!!!
deze zomer gaan we weer,en dan moet ik in de goliath,rij of geen rij

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 20:11

ik ben er woensdag geweest!2x in de goliath, dat is een nep8baan want hij gaat niet eens over de kop *balen*!!

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-02 14:23

Nou ik vond het dus echt super leuk!!
Eerst was het best druk maar vanaf 4 uur (toen gingen heel wat klassen weg) werd het een stuk rustiger er waren bijna gee rijen meer!!
De goliath was echt gaaf!!!!!!!!
Ik ga er zeker nog een keer heen, maar met trein en entree en extra's is het toch wel een duur uitstapje!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 21:48

joostvangestel schreef:
Zomaar een kwisvraagje: (ik ben bij de originele six flags geweest). Wie weet er hier:

1) Waar Six Flags vandaan komt en wat het betekent?

2) Over welke zes vlaggen het gaat?

Niet spieken op de website Knipoog Haha!


Six flags komt toch uit amerika? ik heb dacht ik wel eens zo'n amerikaanse six flags op tv gezien!

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 21:50

Ik ben er geweest met school,en met 25 graden...Dat laatste was wat minder,maar dat kon de pret (en lange wachttijden) niet drukken.Voor de wildwaterbaan heb ik 2 uur in de rij gestaan... Scheve mond\

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 22:52

als ik ovega mag ik er heen smaen met mn vriendin en mmn moeder betaalt alles incl eten

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 23:12

Ik ben er een keer geweest en vond er niets aan. Nee voor mij geen tweede keer.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 00:05

Ik vond het echt super gaaf! Haha! Je moet echt in superman the ride gaan doe vond ik zo gaaf! Voor de goliath was ik te scheiterig Bloos en la via volta is ook heel tof!
Wat wel balen is is de lange wachtrijen je moet meestal wel een uur voor een achtbaan wachten. Das wel balen, maar toen het bij ons ging plensen en iedereen naar binnen ging konden we zo doorlopen! Haha!

Space shut is trouwens ook leuk! Veel plezier!!!!!!!!!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 11:37

Akke"]
[quote="joostvangestel schreef:
Zomaar een kwisvraagje: (ik ben bij de originele six flags geweest). Wie weet er hier:

1) Waar Six Flags vandaan komt en wat het betekent?

2) Over welke zes vlaggen het gaat?

Niet spieken op de website Knipoog Haha!


Six flags komt toch uit amerika? ik heb dacht ik wel eens zo'n amerikaanse six flags op tv gezien!
[/quote]

Six Flags komt uit Texas. De zes vlaggen staan voor de zes landen waaronder Texas heeft behoord:

Frankrijk
Spanje
Mexico
Texas
USA
Confederatie van zuidelijke staten..

Gôh, had toch wel verwacht dat onze Texanen een duit in het zakje zouden hebben gedaan....

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-02 12:04

jaaa ik vond het super leuk!!
maar als ik dit lees.. dan heb ik een geluksdagje gehad! Alle atracties waren open bij mij hoor.. t was super weer en heeeel erg rustig (kon bij bijna alles zo doorlopen)
de leukste zijn de goliath, el condor, superman en spaceshot!!

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 11:48

ik ga as maandag ook WEER naar six flags, ben pas nog geweest (oa met avantilover) en ik was niet te schijterig voor de goliath! ik was er in geweest en hij was zzzzzzzzzzooooooooooooooooo leuk!!!!! Haha!