JAAAAAA!!!!!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-01 19:36

MOTJE HEEFT EEN VEULEN!!!!!!!!!
juppiejuppiejuppiejuppiejuppie Haha! *LOL* Lovers Party!!

eindelijk!!!!!! ik werd net gebeld door de eigenaar. ze heeft het veulentje vannacht rond 1 uur gekregen. het is een merrie, en word dus gehouden!! ik heb het nog niet gezien, ik ga morgen kijken, gelukkig ben ik dan vroeg uit!!!

even over het veulentje: het schijnt een hele aparte kleur te hebben... niet licht, niet donker een beetje ree achtig. heeft 4 witte voetjes en een doorlopende bles. ze bokt vrolijk door de stal, en beweegt heel mooi. charmotte is wel errug beschermend, dus je moet erg opletten, maar dat is natuurlijk vaak zo.

o ik ben echt sooooow blij!!!!! Haha! ik ben echt helemaal aan het flippen!!! ik wou dat het al morgen was!!!! ik ga morgen foto's maken met digitale camera, dus waarschijnelijk zaterdag al foto's van mijn nieuwe verzorgbeestje hihi

doegiesssssssss xxxxxxx blije nikki Lovers



Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-01 21:11

wat haar naam is weet ik niet precies, heel apart.... toen de eigenaar belde vroeg ik natuurlijk alles tegelijk: wat is het? hoe heet het? is het gezond? en charmotte? bij de naam riep ik echt zo van: sooooow ik dacht echt van: wat een naam heel apart dus maar wel mooi.... iets met moesjlakka geloof ik? morgen even goed vragen en kijekn hoe je 't schrijft.

ja het is charmotte's eerste veulen, charmotte is al 18, en dan nog een veulentje krijgen... Haha! Lovers Lovers

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-01 21:57

Ik ben vandaag geweest, en het is echt een scheetje!!!! Heb het nog niet geaait, daar was charmotte het niet zo mee eens hihi...
Ik heb natuurlijk super veel foto's gemaakt; klik klik klik klik klik Haha!
hihi
Hier vast 2 foto's:

Afbeelding
Afbeelding

ik heb ook nog een foto dat ze door de stal bokt, en eentje dat ze fleemt en natuurlijk nog veel meer, maar die komen nog... Lovers

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-01 11:17

Lovers ja lieffie he?!!? Lovers
is ponyveulen ja, word waarschijnelijk iets groter dan charmotte, en charmotte is 1.40m.
heb ik nog een vraagje:
haar moeder, charmotte, is een kruising tussen een welsh en een volbloed, haar vader is een welsh sectie K. wat voor ras is het veulen dan?

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-01 11:35

Hier rent ze lekker door de stal:
Afbeelding

Hier zie je h'r niet zo goed, maar ik vond charmotte er wel mooi opstaan:
Afbeelding
Als je goed kijkt zie je bij charmotte's buik een soort misvormd ding, haha
Toen ik het zag vond ik 't er wel eng uitzien, dus gelijk gevraagt wat 't was, maar het is iets met lucht ofsow, en het gaat vanzelf weg... (wie heeft hier ervaring mee, en na hoelang gaat het weg?)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Charmotte op 2001-05-19 11:37 ]</font>

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-01 11:44

Hier is ze aan het drinken: (beetje onduidelijk)
Afbeelding

En deze vind ik eg sow schattig!!!! Lovers :
Afbeelding

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-01 18:24

Ik heb net de eigenaar gebelt om te vragen hoe ze heet, maar hij was er niet.... Nog even wachten dus...

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-01 21:09

ze heet: Bucephala
whahaha ingewikkeld he? effe wennen en dan wel mooi...

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 18:17

Thanksss

Ze staat al lekker thuis... En loopt lekker in de wei. Ben net voor het eerst geweest!
Charmotte liet zich vrij makkelijk pakken, ik moest haar in de stal poetsen van de eigenaar, dus laat charmotte de stal in lopen maar het veulen liep niet mee de stal in dus Charmotte rende er weer uit en het veulen erachteraan.... Ik charmotte weer pakken, ze liep wel steeds beetje weg maar haar rustig ropen, en ze liet zich wel pakken. Toen ben ik maar mee de stal in gelopen en gewacht tot het veulen ook kwam...
Ze kwam en ik heb Charmotte los in de stal laten staan en h'r lekker gepoetst.
Het veulentje laat h'r heel makkelijk aaien en kwam steeds nieuwschierig kijken wat ik aan het doen was. Echt heel lief. Er was een vriendin mee maar daar moest Charmotte niks van hebben, gelijk oren in d'r nek, en bij mij deedt ze dat niet Haha! Echt fijn gevoel joh, merk je toch wel dat ze je echt vertrouwd. Binnenkort foto's van mij, charmotte en het veulen.

xxx

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 20:54

nog een vraagje: is het erg als je veulen poep eet? charmotte had vanmiddag dus gepoept en bucephala ging er van eten... Misselijk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie