Wat is algemene gedrag van een PLAYER ???.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 16:20

Cody schreef:
Wat zegt hij?
Alles wat JIJ wilt horen Haha!

Wat doet hij, hoe gedraagt hij zich?
Hij doet alsof jij ALLES bent. De mooiste, de liefste, de slimste, de beste enz enz enz.
Probleem is dat hij dat ook bij alle andere meiden doet Haha!

Wat zijn zijn uitspraken, smoesjes enz?
Hij heeft het druk maar als hij tijd voor je heeft zal hij zorgen dat het extra gezellig wordt Haha!
En dat meisje waar hij zo mee stond te flirten? Da's zijn nichtje. En hij heeft er wel 10 Haha!

Een player heeft bijna altijd meerdere vriendinnen maar is ze ook net zo snel allemaal weer kwijt als die meiden ontdekken waar hij mee bezig is.


Weinig meer aan toe te voegen, ze weten precies wat vrouwen willen, wat ze willen horen enz.............en weten er zo op in te spelen dat de vrouwen hun adoreren.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 16:47

carlosje schreef:
ja, inderdaad maar hoe kom je daar achter, ze zijn soms zo slim Boos! Frusty


Slim?????????? hmmm die ben ik nog niet tegengekomen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 16:51

Op een gegeven moment heb je er een alarmknop voor ontwikkeld ( je nekharen gaan overeind staan als ie binnenkomt) maar zelf dan laat je jezelf nog wel eens verleiden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-02 17:04

Desiree"]
[quote="Pipo schreef:
Op een gegeven moment heb je er een alarmknop voor ontwikkeld ( je nekharen gaan overeind staan als ie binnenkomt) maar zelf dan laat je jezelf nog wel eens verleiden.

grinnik, veel players tegengekomen Pipo? Ik heb ze op vakantie vaak gezien en onmiddelijk herkend (O want to put you in my coffin and take you home with me (een marinier die daar met schip gestationeerd was en een superadonis om te zien)), maar gelukkig werd ik nooit verliefd en was ik zelf eigenlijk geen haar beter dan zij. MAar ja, daar zijn die vakanties ook voor he. Ik keek gewoon dwars door ze heen, ik denk gewoon dat ik heel realistisch ben.
[/quote]

Gelukkig word ik niet snel verliefd ( gelukkig, best een probleem eigenlijk, word niet!! verliefd) maar ben er veel tegengekomen, en ze lopen overal rond, ook op dit moment op mijn werk. Maar voor een paar weken trap ik er soms nog in, hoe realistisch ik ook ben..................de aandacht is soms best leuk. Je moet een beetje met ze spelen, de zaken omdraaien eigenlijk..............je gebruikt ze puur voor de aandacht, en dan dumpen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, _Lois_, Amazonbot, Earth, Fayyah19, Galeo, gonniee, Josien_, judithM, leonie1988, Lisanne_S, Pieke_Gwen, rien10, Selina en 156 bezoekers