navelpiercing

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

navelpiercing

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-02 14:14



Haai!! Mijn vriendin en ik willen een navelpiercing laten zetten. Maar heeft iemand daar ervaring mee? Ik zie het wel op internet, maar ik wil wat persoonlijke ervaringen lezen!! Heeft iemand hier ervaring mee?????

Lieffs Ons


[/img]

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 14:27

Hoi ik heb 7,5 jaar terug een navelpiercing laten zetten, wat een elende!
Het zetten was een eitje deed geen pijn of wat dan ook. maar dan kleding kopen Boos! broeken moeten vooral niet te hoog zitten, doet pijn. Paardrijden ging goed zolang je paard geen gekke dingen uit ging halen, reed destijds op een paard die vaak voor de lol op de achter benen ging staan, niet leuk.
En daarnaast moest ik hem heel goed schoon maken om ontstekingen tegen te gaan, helaas ging dat regelmatig fout en ontstekingen doen erg veel PIJN!
ik vind het nog steeds erg mooi en hang hem er af en toe in dus veel succes!

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 15:03

Ik heb al een jaartje of 6 een navelpiercing en heb er helemaal geen last van gehad!
Het zetten deed niet zeer en het is daarna ook niet gevoelig of ontstoken geweest. Cool
Denk er wel aan dat je ´m in de herfst of winter zet, want het is niet handig om snel na het zetten te gaan zwemmen ofzo.

Bij wie wil je ´m gaan zetten, ik heb die van mij toen in Nijmegen gedaan, maar er zijn nu in Arnhem ook veel studio´s.

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 15:51


angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 17:37

ik heb sinds ruim 2 maanden een navelpiercing!! Party!! Party!! Party!!
het doet echt geen pijn het zetten
je voelt er alleen wat door heen gaan verder geen pijn
maar je moet het wel goed schoon maken!!
maarre, gewoon doen!!heb ik ook gedaan
en heb er geen 1 seconde spijt van gehad!!
suc6!!

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 17:55

ik heb ookal heel erg lang een navelpiercing (en heb er in me lip, wenkbrauw en oren ook nog Lachen )
maar het doet egt totaal geen pijn..alleen het schoonmaken met alcohol, dan lijkt het alsof je hele buik wegbrand
met paardrijden heb ik heel lang met een pleister over mijn navel moet rijden omdat het anders pijn deed
het is wel beter als je eerst een ringetje neemt dat ik beter met schoonmaken
als je meer wilt weten moet je maar ff een pb sturen (ik weet er best veel over omdat ik er dus in totaal 8 heb en ook een tijdje piercer wilde worden)

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 19:32

Ik heb er ook een...geen last van gehad hoor niet van het laten zette en ook niet daarna terwijl ik toen ook volop in de paarden zat....er zal toen heus wel beetje vuil zijn in gekome maar het is niet gaan ontsteke...ik hoefde me navel piercing helemaal niet met alcohol te doen Haha! alleen met betadine...en met sanex...en na een paar uur heb ik die pleister er ook af getrokke...heb hem nu al meer dan een jaar

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 20:32

[quote="IcePrincess"]maar het doet egt totaal geen pijn..alleen het schoonmaken met alcohol, dan lijkt het alsof je hele buik wegbrand[quote]

ik heb gelezen dat je het NIET schoon mag maken met alcohol!
zelf heb ik een flesje met soort anti bacterieel water en zelf gebruik ik ook zeep van uni cura
dat prikt helemaal niet! Lachen

Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 20:45

Ik heb een navel en een tongpiercing en heb nooit ergnes lat van gehad, maar mn moeder heeft wel een tijd last van haar navel gehad. Het verschilt per persoon hoe erg het is.

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 21:01

angelfire schreef:
ik heb gelezen dat je het NIET schoon mag maken met alcohol!
zelf heb ik een flesje met soort anti bacterieel water en zelf gebruik ik ook zeep van uni cura
dat prikt helemaal niet! Lachen


het was pure alcohol...dat is juist erg goed...worden ook medische dingen enzo meestal mee schoongemaakt
voor m'n wenkbrauwpiercing heb ik sterilion (?) gehad en voor m'n lippiercing weer iets anders

met zeep moet je alleen je handen schoonmaken...niet je piercing

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-02 21:35

He kewl man! Zet eens een foto neer, iedereen trouwens. Lijkt me leuk om te zien, vooral zown lippiercing Pling!!

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 14:13

IcePrincess"]
[quote="angelfire schreef:
ik heb gelezen dat je het NIET schoon mag maken met alcohol!
zelf heb ik een flesje met soort anti bacterieel water en zelf gebruik ik ook zeep van uni cura
dat prikt helemaal niet! Lachen


het was pure alcohol...dat is juist erg goed...worden ook medische dingen enzo meestal mee schoongemaakt
voor m'n wenkbrauwpiercing heb ik sterilion (?) gehad en voor m'n lippiercing weer iets anders

met zeep moet je alleen je handen schoonmaken...niet je piercing
[/quote]


ik moest m'n piercing wel met die zeep schoonmaken hoor!
dat zei die vrouw tenminste.... Verward
Laatst bijgewerkt door angelfire op 02-07-02 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 14:34

rithana schreef:
He kewl man! Zet eens een foto neer, iedereen trouwens. Lijkt me leuk om te zien, vooral zown lippiercing Pling!!


nou dit is mijn navelpiercing (let niet op mijn buik! Koe ) :

http://www.clubs.nl/ClubsData/Bokt/inco ... rcing2.jpg (kzal hem niet op hier opzetten want hij is beetje erg groot Frusty)

IcePrincess

Berichten: 7742
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 21:24

als ik erges een digicam vandaan weet te halen zal ik er ook fotoos van maken...vooral mijn navelpiercing is erg mooi!!!.....het is er zo 1 als op de foto hierboven maar dan heb ik om het onderste balletje een mooie grote tribal hangen..hij is erg groot maar vooral mooi Haha!