Hoe pakketje verzenden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LF_xx_D

Berichten: 1902
Geregistreerd: 03-05-07

Hoe pakketje verzenden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-11 12:48

Stomme vraag misschien, maar ik verzend nooit pakketjes :')

Vroeger had je een postkantoor waar je verpakkingen/dozen kon kopen en gelijk je bestelling kon verzenden.
Nu zijn de postkantoren weg, maar waar kan ik nu dingen inleveren?

Ik weet wel een aantal 'TNT' punten, bijv. in Primera of Bruna, alleen kan je daar ook verpakkingen kopen?
En ook echt pakketjes inleveren?
Moet je van te voren er een soort zegels opplakken, of kan je dat daar kopen/gewoon het bedrag betalen?

Ik wil namelijk een rugtas verzenden, en de verzendkosten zouden 6,95 moeten zijn volgens de koper. :+
Nu heb ik alleen geen idee hoe ik het moet aanpakken en waar ik het in kan verzenden, rugtas kan ik evt dubbelvouwen oid?

Help me :Y)


LF_xx_D

Berichten: 1902
Geregistreerd: 03-05-07

Re: Hoe pakketje verzenden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-11 12:52

De postkantoren bij ons in de buurt zijn allemaal weg, maar fijn dat ik nu weet dat ik niet voor niks naar de Bruna hoef! ;)
Verzenden in een tas, kan dat gewoon in een soort dichtgetapete plastic tas dan? :oo

(sorry trouwens voor de stomme vraag, maar kon op de TNT site zelf niks vinden..)


LF_xx_D

Berichten: 1902
Geregistreerd: 03-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-11 12:56

Figaro schreef:
Ja hoor, dat kan. Zorgen dat het goed dicht is en niet een heel dunne plastic tas gebruiken, maar verder is dat prima. Dat heb ik laatst ook gedaan.


Oh dat wist ik helemaal niet! Iedereen bedankt iig, nu moet het wel gaan lukken! :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Athena1982, BeFunny, Elise_K, Galeo, Jussem, Lau, Lisewiesje, Maliboe, Poosje81, xLeoniee, xxxmh en 176 bezoekers