1 juli staking

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

1 juli staking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 13:12

hebben jullie ook dat mailtje gekregen?

'' zoals wij steeds in onze portemonee merken, is sinds de invoering van de euro alles duurder geworden. Voorheen kon je voor je kind nog een ijsje kopen voor een gulden, nu betaal je een EURO!!! Duidelijk merkbaar is de prijsstijging aan de benzinepomp, parkeerautomaten, horeca, supermarkten enz.
Had je voorheen met 20 gulden een leuk avondje uit, nu rekent zich dat in 20 EURO!!! er heerst een gevoel van: men heeft het guldenteken verwisseld met het euroteken. Daar moet nu een einde aan komen!!! Wij roepen een consumentenstaking op. En wel op maandag 1 juli 2002!!! Op deze dag kunnen wij een teken geven waaran iedereen mag en moet doen, ook jij!!!
Het zou geen enkel probleem moeten zijn, een dag geen geld uit te geven, geen levensmiddelen te kopen, niet tanken, geen horecabezoek. Het zal geen enkel effect hebben als 1 persoon dat doet, maar als wij allemaal hieraan meedoen, draagt elke consumentenstaking er aan bij dat de ogen van de verantwoordelijken geopend worden. Stel je eens voor, heel Nederland koopt een dag lang helemaal niets!!!
Als wij dan nagaan, dat iedereen gemiddeld 10 euro per dag uitgeeft, is dat bij 16 miljoen nederlanders een effect van 160 miljoen euro!!!
Dit moet toch een duidelijk signaal zijn. Help mee deze actie te verspreiden en kenbaar te maken. Stuur deze mail aan iedereen die je kent en praat erover met hen die geen e-mail hebben.
dus: OP 1 JULI 2002 OM 00.00 BEGINT DE STAKING! ht gaat ons allemaal aan!!! jou dus ook!!"

Gaan jullie hieraan mee doen, of vinden jullie het onzin?
Ik vind de euro aar niks, ik kan er niet aan wennen en geef veel meer geld uit. Het is wel heel erg handig als je op vakantie gaat..!!!
Maar of zo'n staking helpt....?!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 13:16

Zie 't Kippenhok Haha!

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 13:25

oow... daar had was ik nog niet geweest.. (welrk van bokt van boven naar beneden..).
Mijn excuses..

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 15:20