school of nie?(dringend!)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
someone

Berichten: 530
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: belgie

school of nie?(dringend!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-02 17:20

Hey iedereen,
morgen (donderdag 27 juni) gaan we(bij school) vrij zwemmen en daarna houden we een barbeque.Nu kan ik maar nie beslissen of ik nou morgen naar school zou gaan of nie!van mijn moeder moet ik nie naar school gaan.De reden waarom ik niet naar school zou gaan is omdat ik niet erg van zwemmen hou en de barbeque is ook nie al te lekker Misselijk ,maar aan de andere kant is het weer de laatste dag school en dan kunnen we nog eens samen zijn.Ik weet echt nie wa ik moet doen.Wat zouden jullie doen in mijn plaats?en het ergste is dat ik rap moet beslissen want morgen is het al zover! Verward Verward
Groetjes julie

Marije_jiplover

Berichten: 25316
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 17:24

Ik weet niet of je veel vrienden hebt op school? Ik had meer vrienden bij de paarden dan op school en als je ook al niet zo van bbq en zwemmen houdt, zou ik niet gaan. Als je wel een paar goede vrienden hebt, kun je toch ook altijd in de vakantie nog eens afspreken?

Pietekegeorge

Berichten: 137
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 17:29

ik zou wel gaan je ziet mekaar over 7 en een halve week pas weer
en als je de barbqau nou niet ziet zitten nee je toch een luns pakketje *LOL* mee

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 18:49

ik zou ook gaan.
soms denk ik als er een schoolfeest oid is dan twijfel ik ook maar als ik niet ben geweest krijg ik er altijd spijt van en als ik wel ben geweest was het heel leuk
ook al denk je dat het saai word het is altijd wel leuk!!
gewoon gaan joh!
als je het niet leuk vind ga je gewoon weg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 22:45

Als je vrienden hebt die ook gaan, dan lekker gaan en er ondanks het zwemmen en de misschien vieze bbq gewoon een leuke dag van maken. Eet je wat brood en salade, dan val je ook niet om van de honger.

Maar als je geen vrienden op die school hebt, en je hebt geen zin..... Schijnheilig Lekker vakantie gaan vieren!

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 09:29

als je gezellige vrienden hebt, zou je kunnen gaan...

Maar ik denk dat ik zelf ook niet was gegaan als ik neit hoefde, als je zwemmen een bbq niet leuk of lekker vind... Kun je je dag toch een stuk nuttiger besteden!!! *LOL*

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 09:53

Beetje laat, maar ik hoop dat je wel gegaan bent! Is wel belangrijk hoor om op school leuke contacten te hebben en dat wordt moeilijker als je met dit soort dingen niet meedoet.

Hoop dat je een fijne dag gehad hebt!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-02 11:17

Ik zou niet gaan. Ik heb mijn klasgenoten nu al het hele jaar elke schooldag gezien...er zijn grenzen Haha!

someone

Berichten: 530
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-02 18:52

ik ben toch maar gegaan.het zwemmen was nie zo erg,ik heb meer onder de douche gezeten dan iets anders!en de bbq was natuurlijk nie te eten,ma gelukkig was er wel brood dat je kon eten.al bij al was het toch tof,want 1 vriendin van mij gaat volgend jaar naar een ander school dus die zie ik dan nie meer!gelukkig heb ik mijn ander vrienden nog!
groetjes julie
p.s : bedankt voor de reacties!