huurhuizen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

huurhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-02 13:40

ik vraag me nou toch eens af wie er hier nou allemaal in een huurhuis woont, wij wonen er dus ook in een, maar als je dat tegen mensen zegt kijken ze je aan alsof je iets vies zegt, dat is toch belachelijk? wat vinden jullie daar nou van? want het hoeft er toch helemaal niet mee te maken te hebben dat je minder of geen geld hebt?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-02 14:47

nee hoor, we wonen in een gewone normale wijk. Maar deze huizen worden volgend jaar waarschijnlijk te koop aangeboden, maar ik snap gewoon niet waarom mensen zo dom doen over huurhuizen Frusty

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-02 15:25

haha dat verwaand kijken dat lukt wel Haha! kijk op jeugd bokt meeting Haha! ja maar ik bedoel, als je er toch fijn woont?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Buxy, Chonelly, darkangel23, Esther, gigil, Googlebot, IASCrawler, Ineke2, janna, Julimy, NinaCharlie, Paulaa_, RenskeFrea, Rooss_24, stoeltafel en 82 bezoekers