Nokia 6210 - wie kan mij ff helpen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-01 13:39

Ik heb sinds maandag een Nokia 6210 van mijn werk. Nu wil ik een leuk belmelodietje instellen, maar... ik vind nergens een optie 'Geluid' in het menu! Het lijkt me een beetje gek dat je bij een 6210 niet eens van beltoon kunt wisselen of het geluid harder of zachter kunt zetten, omdat dat bij andere Nokia's wel heel simpel kan.

De gebruiksaanwijzing ligt waarschijnlijk ergens in een la op mijn werk, en vandaag heb ik vrij (vandaar dat het me nu een mooi moment leek om ff aan dat beltoontje te prutsen). Maar misschien is er iemand op Bokt die mij kan vertellen waar ik de geluidsopties kan vinden? Thanks alvast! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-01 13:52

Uh... gekeken, maar daar staat dan hetzelfde als wanneer je 1x kort op de aan/uit-knop drukt:

Normaal, Stil, Vergadering, Buiten, Semafoon

Geen rijtje met belmelodietjes en volumes... Boos!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-01 14:02

Dat is 'm!!!

Bij al die opties die ik net noemde, kun je 'Aanpassen' kiezen. En dat is gelukt, ik heb een heel rijtje beltonen gevonden! Ik hoop dat er ik er nog wat van buitenaf bij kan downloaden, maar voorlopig heb ik Menuet geprogrammeerd, van de paddestoelen in het sprookjesbos van de Efteling.

Bedankt voor jullie hulp! Lachen

BTW: Weet een van jullie ook hoeveel beltoontjes er nog bij kunnen? Bij de 3210 is dat er maar eentje, maar dit is een van de nieuwere modellen...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, Amazonbot, Anoukjuuuhh, AnoukS_, Apacheshadow, Buxy, corinec, Daninietje, Freekfuchs, Lis_Ol, Nayan, Nientsje, Niwla, NogSteedsGek, onpaard, Paardjes83, Reyndir, SannevZ, YandexBot en 151 bezoekers