Waarschuwing voor iedereen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Waarschuwing voor iedereen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-02 21:59

Er is een nieuw virus op internet waarbij een bestand goldfish bij zit.DIt moet je niet downloaden hier zit een virus in.Nou is mijn zus zo slim om die binnen te halen en nu is alle 25.000 liedjes weg Schijnheilig Frusty dus ja mijn moeder hartstikke boos.Dus een waarschuwing.Owja wil je voorkomen dat dit gebeurd vraag dan iedereen je uit het adressenboekje bij hotmail bijv. weg te halen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 22:05

er gaat er nog eentje de ronde, heb hem net weggegooid dus weet de naam niet meer, maar het is een fwtje, iets met liefde.

gr linda

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 22:16

mmm

Ik krijg de laatste tijd vaak meldingen van "virussen"ze zeggen dan dat je bij zoeken moet zoeken naar een bepaald bestand, en dat bestand moet wissen aangezien het een virus is!
MAAR, dan willen ze dat je een bepaald bestand van Windows delete!
(oftewel, je computer kan erg vreme dgaan doen, hij mist een deel van zijn besturing)
Let dus op met die virus-meldingen via mail en msn.
Ik heb Norton en daar luister ik naar, en verder neem ik niks geen bestanden aan van vraamde of met bmp.win
(dus dat ze willen laten lijken alsof het een tekeningetje is)

wees gewoon opgepast, en niets via msn verzenden, aangezien daar geen virus scanner tussen zit (of voordat je het opent ff laten screane met je screan saver!)

Charaz

Berichten: 24291
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-02 22:18

Ik krijg ze ook net binnen.

-how to learn love
-goldfish
-shake ur friends
-don't wait for long time

thnx voor de waarschuwing

ik heb ze van ene bouk&marty en jullie?

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-02 07:37

ik heb ze van mijn zus gekregen omdat zij mij in de adreslijst had staan.En van wat vrienden .

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-02 07:37

ik heb ze van mijn zus gekregen omdat zij mij in de adreslijst had staan.En van wat vrienden .

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 08:16

Ik wordt ook gebombadeerd met mailtjes van ene Bouk&Marty, omdat ik hun niet ken heb gewoon gelijk hun mailtjes gedelete.
Al zou ik trouwens willen, kan die mailtjes niet openen want wij hebben een fatsoenlijke virusscanner. Tegenwoordig schijnt dat onmisbaar te zijn, samen met een goede firewall. Die beiden trouwens te downloaden zijn van i-net.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-02 08:57

Er gaan constant virussen rond via de mail en die blijven rondgaan zolang mensen willekeurige attachements blijven openen Haha!

BTW een firewall doet niets tegen dit soort virussen..