verjaardag vergeten? HELP ME!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

verjaardag vergeten? HELP ME!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 23:36

Oh jee.. ik ben de verjaardag vergeten van een vriend van me? Bloos
Dom dom dom, wistik nieteens trouwens.. hij zegt net tegen me: "bedankt dat je me verjaardag vergeten bent he..
AAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH
lekker banketstaaf, maar nu weet ik dus niet wanneer die dan wel jarig was? Schijnheilig Bloos Is me nooit verteld, en ik weet verder niemand die het wel zou weten?
kweet nog niet hoe ik dit moet oplossen ( Scheve mond Tong uitsteken ) maar weten jullie iig een leuk.. en vooral speciaaaal idee om het goed te maken?
Mag ook wel een beetje een romantisch tintje hebben Tong uitsteken Cool Schijnheilig
PLEEEEEASE HELP ME? ik ben hier echt niet goed in Clown

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-02 23:44

Ik weet ff niet zo gauw een origineel en leuk idee om het weer goed te maken.
Ik heb wel een ideetje om verjaardagen te onthouden. Misschien heb je er iets aan. Je hebt Hotmail he? Misschien kun je de verjaardagen in de kalender-functie zetten en je dan een of twee dagen van te voren te laten "reminden" d.m.v. een berichtje in je mailbox.

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-02 23:51

tnx haha.. Clown

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 00:39

Als je nooit is vertelt wanneer de persoon in kwestie jarig is, hoe kan jij t je dan kwalijk nemen dat je t 'vergeten' bent??!!

T is misschien ook n idee dat je ff onschrijft hoe colse je met hem bent, ivm de romantische uitwerking Lachen

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-02 09:59

Hoe je achter de goede datum kunt komen? Hebben ze bij hem thuis op het taoilet geen verjaardagskalender? Als je daar dan nog eens op bezoek bent, gewoon even gaan plassen en de kalender nazoeken.