Even wat van me afschrijven en het heeft te maken met mijn m

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 10:45

Oh Katrien, wat is dit herkenbaar... Om bepaalde redenen wil ik hier liever niet op Bokt zetten hoe en waarom, maar soms wilde ik wel eens dat we gedachten konden lezen... Dat zou soms zoveel miscommunicatie kunnen voorkomen! Ik kan me zowel in jou als in je moeder verplaatsen, het is daarom ook heel moeilijk om een onpartijdig oordeel te geven.

Maar één ding weet ik wel: praat over wat je dwars zit. Ook al krijg je een botte reactie of geen reactie, de ander weet dan wel hoe jij er over denkt. Ik hoop dat je je moeder ook duidelijk hebt verteld wat de reden is dat je dit jaar zo weinig aan moederdag hebt gedaan. Dat het niet is omdat je niet veel van haar houdt, maar door dingen die in het verleden gebeurd zijn. Pff... lastig hoor, zeker als jullie allebei niet van die makkelijke personen zijn (ben ik ook niet...). Sterkte joh, en het lucht vast op dat je het van je af gebokt hebt! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, Amazonbot, FransienE, Ine23, LiannePuthzy, Lous, rosalie_a, tengeltje11, Vavane, Westhof en 155 bezoekers