Beste vriendin.. wat te doen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

miekel92

Berichten: 1148
Geregistreerd: 16-04-06
Woonplaats: Leeuwarden

Beste vriendin.. wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-11 14:12

Hoi Allemaal,

Ik zit dus even met een klein probleem..
Ik heb een beste vriendin, van de middelbare school nog. Dit schooljaar zijn we allebei gaan studeren en ja we hebben het beiden erg druk, en ik ben een eindje verder van haar vandaan gaan wonen en dan schiet (bij mij iig) afspreken er gewoon heel snel bij in. Nou werd zij laatst daar boos om (omdat zij altijd initiatief moest nemen etc.) en dat snap ik ook wel, maar bij mijn weten is er maar 1 keer een concreet voorstel geweest (en toen waren we allebei ziek :Y) ) En daarna kreeg ik nog een uitnodiging voor een feest, waar ik niet direct op reageerde omdat ik niet kon. Nou dat was even de druppel voor haar en toen kregen we ruzie en hebben we de vriendschap verbroken.
Nu bood ze net haar excuses aan, omdat ze andere verwachtingen had gehad en dat zij het maar deed omdat ik het niet deed:S
En als laatste zei ze dan dat ik nu initiatief moet gaan nemen. Dat wil ik ook best doen, begrijp me niet verkeerd, maar ik ben er een beetj bang voor dat het weer een ruzie wordt als ik niet heel snel met een concrete afspraak kom (en dat kan gewoon niet, met studie, vereniging, ik woon ergens anders en daarnaast werk ik ook dus eigenlijk zijn al mijn dagen bezet.
Wat kan ik nu het beste doen?

"In the end, we don’t know what horses can do. We only know that when, over the past thousands of years, we have asked something more of them, at least some of them have readily supplied it."
– Jane Smiley


miekel92

Berichten: 1148
Geregistreerd: 16-04-06
Woonplaats: Leeuwarden

Re: Beste vriendin.. wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-11 17:28

Tja misschien is de vriendschap van mijn kant dan toch minder belangrijk geworden, maar ik ga nou wel proberen er wat meer tijd in te steken en dan kijken of het nog wat wordt.
Ik vind zelf ook wel dat ze een punt heeft hoor, dat is zeker niet het probleem. Ik was even kwaad over de manier waarop.. (want ik zag haar kant wel maar zij mijn kant eerst niet, maar daar zijn we geloof ik ook al over uit :) )

"In the end, we don’t know what horses can do. We only know that when, over the past thousands of years, we have asked something more of them, at least some of them have readily supplied it."
– Jane Smiley

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Sannne, aeckker03, Boheme, Buxy, Danseresje, Duhelo, Florenc, Lugea, Mariett, RenskeFrea, Sanne_zepp, Unoo en 31 bezoekers