Leukste school herrineringen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Leukste school herrineringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 13:07

Ik ben daar wel bemieuw naar het zijn ook meestal hele grappige verhalen en aan gezien in geslaagt ben! Haha! Ik heb toch wel een paar hele leuke dingen beleeft.

- De les Duits van een juf die geen orde kon houden en dat was echt elke les keten! *LOL* En was iemand uit omnze klas jarige een wij allemaal zingen toen is ze huilend wegggegaan! 'snik

-koolderdag was vorig jaar zo leuk!!! Eiren prullebaken water en meel bommetjes vlogen om je oren dat vergeet ik nooit meer.

-Mijn laatste tentamen Nederland toen moest je zo'n tekst lezen en heyt begrijpen. Je moest het eerst op de gang lezen, maar ik wost dat ze gingen vragen wat de moeilijke woorden in de tekst betekende en ik had het heel sniekie aaan een langslopende leraar gevraagt dus ik wist alles zaten ze mij met open mond aan te kijken en ze zijden elke keer ongeloofelijk! *LOL*

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 13:54

dat van mij was toch wel her derde klas kamp.Met z'n allen naar limburg alleen maar lol en feesten tot diep in de vroege uurtjes.Met z'n allen op een slaapzaal,jongens,meisjes,docenten.En iedereen deed net zo gek mee.Dan vervolgens naar beneden worden gestuurd omdat iedereen stil was en een paar niet *lol*.Gezellig barbequen,kanoen,zwemmen.Dat waren echt drie dagen die ik graag nog eens over zou willen doen.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 16:52

Zo ladydat lijkt me ook echt super gaaf!

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 17:46

De 4-daagse werkweek in Parijs , vorig jaar. het was meer musea bezoeken en meer.
Parijs is 1 gave stad en wat er allemaal met onze klas gebeurde ... nou , dat vergeet ik van mijn leven niet meer Haha! ....
De hotelgasten werden zo ongeveer gillend gek van ons.

En dan het uitstapje naar Duinrel. Het bezoekje aan het Tiki-bad was erg leuk Lachen .

De keer dat ik een 10 haalde voor 1 schriftelijke overhoring. In het boek stond een toets en we kregen meerdere overhoringen over 1 hoofdstuk , elke overhoring bevatte vragen uit die toets.
Op een keer had ik alle antwoorden van die vragen uit mijn hoofd geleerd ! *LOL* ( Multiple choice - vragen waren dat ).

Sommige situaties zal ik nooit meer vergeten !

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 17:49

haha, leuk verhaal en wat er in dat hotel is gebeurt wil ik toch wel weten Schijnheilig *LOL*

Vertel!

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 20:08

leukste schoolherrinering?
zijn er zoveel...
en ik ben nog (2 jaar) niet van school af...
dus nog een hoop te beleven (ardenne kamp, exame)

de leuke dingen zijn de stomme fouten van leraren... Schijnheilig


eentje ervan:

Laatst bij onze Franse les... hebben we van zij man van in de 50, hij is home en huppelt altijd door de gangen enzo... echt zo overdreven. Een jongen moest vooraan gaan zitten en toen maakte iemand al een opmerking van"hij valt op je"... jongen lette niet op, boeken nog niet open dus die leraar zo kei hard "BROEK OPEN!"
*LOL* *je kunt wel nagaan hoe hard wij gelachen hebben!*
De leraar zelf lag ook in een scheur...
Was wel zo grappig... *LOL*

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-02 21:21

hahah estela die is grappig! *LOL*

We hadden ook een leraar die zijn nu ben ik toch echt aangerand...................stilte..........aangebrand! *LOL* Haha!

De hele klas dubbel!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 23:21

Als je nu vroeg stomme scgoolherineringen zou ik je een hele lijst vol kunnen maken!
iets leuks is moeilijk...

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 23:48

zow lydia... nou weet ik waarom je zo een goed cijfer hebt voor NEDERLANDS Knipoog
ik zal niets aan van lijenhorst zeggen hoor Haha!

laterz xliessiex

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 19:19

zucht, heb op m'n ouwe schooltje zooooooveel leuke dingen meegemaakt, helaas ook veel minder leuke, maar de feestjes waren altijd erg gezellig... en de staking, met z'n allen in de bus naar den haag, was errug leuk... euhm, kerstbal... de lessen natuurkunde en ANW...de pauzes... hehe het biepmiep verhaal... *LOL* Haha! Clown

haha ga me nu ineens allemaal leuke dingen herrinneren.. thanx!!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 19:27

- De les Duits van een juf die geen orde kon houden en dat was echt elke les keten! En was iemand uit omnze klas jarige een wij allemaal zingen toen is ze huilend wegggegaan! 'snik

Vraagje hoe heette deze juf? toevallig mevr. boele? ik heb nl ook zo'n duitse inval muts gehad. had je een repetitie of een so dan kon je gewoon je boek enz erbij houden zonder dat ze er wat van zij. ook heeft de opgesloten gezeten in het les lokaal nadat de deurklink was verwijderd en natuurlijk het bekende schiet werk. ohoh wat waren dat toch leuke streken die we uitgehaald hebben Extreme duivel

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 19:29

Weet nu ni echt iets...
Zit nog maar in het 1ste middelbaar(brugklas voor de nederlanders Haha! )
en heb in het lager niet veel meegemaakt.

Wel dit:
-we moesten oefenen voor een klein toneeltje in zo'n bijwerkklas. Florence hangt al heel de tijd tegen het raam en leunt tegen de verwarming, en ineens krakt die af!Maar wij zaten juist bij een hele strenge leerkracht,was wel ff minder Scheve mond
-vorig jaar dan nog,omdat het het laatste jaar van onze leerkracht was, en dat was een hele toffe,deden we zo'n afscheidsfeestje, allemaal dansjes,toneeltjes, etc.wij deden een toneeltje,wirka is zoek( mijn hondje noemt wirka) heel de tijd met zo'n knuffelbeest aan den leiband meegesleept,wirka was dus opgesloten(hm hm)in een huis,dat was om de hoek van de turnzaal,en daar wachtte mijn moeder met de echte wirka
en dan kwam die tevoorschijn,heel die zaal Bloosh oh oh Haha!
mijn schattig woefke Lovers

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 19:30

ohwjah... onze invalster bij biologie... was een duitse en dat accent! en ze snapte de dubbelzinnige opmerkingen ook niet (toevallig hoofdstuk voortplanting en ontwikkeling... en ze wou practica doen...)

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 19:35

weekend met zn allen in drenthe zal ik nooit vergeten. hele nachten buiten, ontsnappen via het dak terwijl er een leraar voor de deur van de slaapzaal zat om te zorgen dat we niet weg konden.... Haha! die goeie oude tijd..Knipoog

en het engeland project, een week in een gastgezin in colchester met 2 van mijn beste vrienden. Superleuk gezin, veel vrijheid, hele leuke mensen ontmoet en gewoon echt een geweldige tijd gehad.. als het kon zou ik zo teruggaan.

tijdens het open podium in de kleed kamer zitten met zn allen, flessen whisky en wodka en daar feestje bouwen, samen met 2 leraren, en lol trappen.

en er zijn nog zoveel dingen, gewoon momenten in de pauze, in tussenuren, de 18e verjaardag van een goeie vriendin dat we in school aan het drinken waren en niemand er wat van zei, dagen dat je je klote voelt en dan gewoon je beste vrienden vlakbij hebt om tegen te praten, onmogelijke liefdes, stomme geintjes die je uithaalt en meer... ik ga die school nog missen..Knipoog

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-02 19:57

sweetbuddy schreef:
zow lydia... nou weet ik waarom je zo een goed cijfer hebt voor NEDERLANDS Knipoog
ik zal niets aan van lijenhorst zeggen hoor Haha!

laterz xliessiex


hahaha hoe denk je dat ik anders aan een 8 kom? *LOL* Groetjes Lydia!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-02 20:00

wodan schreef:
- De les Duits van een juf die geen orde kon houden en dat was echt elke les keten! En was iemand uit omnze klas jarige een wij allemaal zingen toen is ze huilend wegggegaan! 'snik

Vraagje hoe heette deze juf? toevallig mevr. boele? ik heb nl ook zo'n duitse inval muts gehad. had je een repetitie of een so dan kon je gewoon je boek enz erbij houden zonder dat ze er wat van zij. ook heeft de opgesloten gezeten in het les lokaal nadat de deurklink was verwijderd en natuurlijk het bekende schiet werk. ohoh wat waren dat toch leuke streken die we uitgehaald hebben Extreme duivel


whahahaah nee maar kink er tof wat jullie hebben gedaan die van ons heet shule ofzo (ze was iniedergeval Duits) Knipoog Maar ik had ook een keer ijn boek erbij gehad bij haar en dan schreef ik heb gewoon over dat was echt zoo lachen, maar zo erg als jullie haar opsluiten hebben wqe jammergenoeg Haha! Clown }> nooitr gedaan Schijnheilig Haha! Wel een keer een pen tegen haar hoofd geschoten! Haha! }>

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-02 20:02

Grappige verhalen in iedergeval! Op naar de volgende school! }> Haha!

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-02 21:33

leraren vragen wat de woorden betekenen HEH!!
ik moest er echt om lachen toen ik het las Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-02 00:05

hahaha weet wat je volgend jaar te wachtn staat dan krijg je vast een nog ergere leraar Nederlands }> Haha!

sweetbuddy
Berichten: 491
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Ridderkerk-ZoNe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-02 08:55

erger dan vd berg? KAN NIET