Less is more! Goede voornemen : Afvallen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Joonsel

Berichten: 6748
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 16:59

Ik heb vandaag een slechte dag :\ Laat uit bed, daarna tongpiercing laten zetten en durf niet zo goed te eten O:)


Joonsel

Berichten: 6748
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 01:11

Cherellee_ schreef:
Joonsel schreef:
Ik heb vandaag een slechte dag :\ Laat uit bed, daarna tongpiercing laten zetten en durf niet zo goed te eten O:)

Eten met tongpiercing kan prima! Heb m inmiddels alweer 3 jaar, maar de eerste dagen vooral yoghurt en soep gegeten. dag 2 kon ik al zachte broodjes erbij eten. Het is alleen even wennen ;)

Oké gelukkig! Ik heb vandaag echt heel weinig gegeten, ik probeerde nog een broodje te eten (niks erop) maar ik kreeg het amper gekauwd!
Beter zet ik mijn lijstje niet neer want het is echt schandalig weinig! Hopelijk gaat het morgen wat beter

Jullie gaan wel heel erg hard :oo Ga niet alles bijlezen

Dit issie trouwens:
Afbeelding

Joonsel

Berichten: 6748
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 13:12

Wuis schreef:
Ik heb net mijn 'avondeten' op, die halve pizza, MY GOD wat was die lekker. :9 I know, het was slecht, maar het kwam nu eenmaal zo uit en het was maar een halve (ik wilde iegenlijk de andere helft ook nog in de over gooien maar heb mezelf toch tegen kunnen houden)!

Gelukkig kan ik die pizza hier in de buurt niet krijgen, ik moet hem speciaal bij mijn vriend uit de supermarkt halen en dat is 60 km hier vandaan. Dus dat scheelt, kom ik ook niet zo snel in de verleiding. :Y)

Je mag af en toe echt wel zondigen hoor! En wat je zegt: je hebt nu een halve op, terwijl je normaal misschien een hele op zou eten +:)+


Joonsel

Berichten: 6748
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 13:41

M_D_H schreef:
overgens... gister kreeg ik dus te horen dat ik om af te vallen meer moest gaan eten...
maar nu zei mijn moeder dat je om af tevallen maar 1000 kcal mocht nuttigen...?

Je hebt alleen al om je lichaam op gang te houden 1200 kcal nodig geloof ik! ;) Het zal ongetwijfeld werken maar goed is het niet...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ecudes en 85 bezoekers