weggelopen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

weggelopen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-02 19:48

HELP!
Ik ben m'n kat kwijt.
Vanacht zijn m'n 2 katten uit het raam gesprongen naar buiten!
1tje heb ik gelukkig al weer terug maar die andere kat is nog steeds weg. Hij is al meer dan 12 uur buiten Verdrietig
Ik ben al heel de dag rondjes wezen lopen, fietsen, roepen, roepen en nog eens roepen. We hebben zelfs ook al van die fiches rond gebracht in de brievenbus gedaan...met "VERMIST" erop enzo...beloning van 100 euro....
ik voel me zo kl*te.... ben zo verdrietig... Verdrietig Verdrietig

Ik weet niet meer wat ik moet doen....

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 19:56

Heeeeej! Hij komt vast nog wel terug!
Sterkte hoor!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 19:58

ooh wat rot is dat he..
maar katten blijven wel vaker een tijdje weg hoor, 12 uur.. zo lang is onze kat ook wel eens weg..
Is het een poes of een kater?? poezen die krols zijn gaan ook vaak op pad, zeker rond deze tijd.. vaak blijven ze dan wel 3 dagen weg ongeveer.

Maar ik begrijp wel heel goed dat je je zorgen maakt, dat heb ik ook altijd als hij weer lang weg blijft,.
Ik hoop dat je kat weer snel terug is!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 21:09

jeetje dat is wel even schrikken he! die komt wel terug die kan jou niet te lang missen Knipoog veel sterkte en je laat het weten als ie terug is he!?!?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132039
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-02 21:35

Wat naar voor je Huilen
Toch zou ik proberen om niet al te erg ongerust te zijn hoor, die komt vast nog wel terug.
Komen de poezen anders nooit buiten ???
Als dat niet zo is, dan hoef je je ook nog niet ongerust te maken hoor, een kat weet uit intuitie de weg terug.
Waarschijnlijk neemt ie het er gewoon even van en staat ie binnen afzienbare tijd weer voor de deur.
Veel sterkte !

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-02 21:45

hij komt inderdaad nooit buiten (sinds wij hem hebben).
wij hebben hem nu ongeveer 1 jaar.
hiervoor is het waarschijnlijk wel een 'straatkat' geweest... hij is toen aangereden en heeft zn heup verbrijzeld en is toen bij een kliniek terecht gekomen en omdatíe van niemand was hebben wij hem in huis genomen.

ik heb inderdaad al vaker gehoord dat ze dan vaak een 'poosje' op pad gaan...ik hoop maar datíe snel terug komt want mn vriend en ik zijn echt heel verdrietig en radeloos.
we zijn allebei vandaag thuis gebleven en niet wezen werken... ik durf morgen ook niet naar mn werk te gaan...straks staat mn poepie ineens voor de deur (nou ja deur... voor de flat).

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-02 17:24

Het is nu woensdagmiddag 17:35u .... Willie (mn kat) is nog steeds niet terug en nergens te bekennen Verdrietig

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 17:30

Ik weet hoe je je voelt. Wij hebben ook de katten alleen maar in huis, maar af en toe glipt er wel eens een weg. We staan dan echt met zijn 5-en buiten te roepen.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 17:31

Wat vervelend zeg, ik hoop dat Willie terugkomt.
Ik zal voor je duimen, meer kunnen we niet doen

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 17:56

Hoi,

Wat naar allemaal! Op deze site http://www.geocities.com/kattenprikbord_faq/vermist.html kun je allerlei handige tips lezen om je kat terug te vinden.

Wat naar voor je zeg, ik hoop echt dat je je kat heeeeel gauw weer terug vindt. Heb je ook hoog in bomen gekeken (voor zover je dat kan zien)? Katten in angst hebben nog wel eens de neiging om uit paniek hoog in een boom te klimmen, en er vervolgens niet meer uit te komen. Zo heeft onze kat ook eens een hele dag hoog in de boom gezeten, klagend als een baby'tje.

Ik hoop dat je wat met de site kan!

Sterkte!

sjefke
Berichten: 134
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-02 18:36

ik ga het voor je in de gaten houden, rijd wel met een omweg naar huis straks Knipoog !!! Sterkte!!!

sjefke
Berichten: 134
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 08:59

weet je al wat meer? ik moet er steeds aan denken....
arme willie... en arme frutsel en arme jullie!

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-02 19:46

Nee hij is nog steeds niet terug.
En Frutsel (zn broertje) is heel zielig...hij loopt heel de dag achter ons aan...vraagt ontzettend veel aandacht (wat hij uiteraard krijgt) en miauwt heel de dag door.
Ik hoop echt datíe snel terug komt want we missen hem echt allemaal!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-02 22:47

Mijn katje was ook ooit weg. Terwijl hij normaal savonds atijd thuis kwam. Ik zou hem in de buurt gaan zoeken. Is er geen veldje/ bomen in de buurt, daar zitten ze graag

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-02 00:50

Heb je Amividi al gebeld? Zij krijgen de meldingen van gevonden katten binnen. Misschien dat je hem op die manier terug kunt krijgen.
Het is echt vreselijk als je niet weet waar je kat is, één van mijn katten is ook een paar keer lang weggeweest maar gelukkig wel steeds teruggekomen.