Eurovisie Songfestival - helemaal vergeten...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-01 22:53

Zet net de TV aan, zijn precies alle liedjes geweest. Weer te laat dus, net als vorig jaar. Aqua doet nu een tussenact, zometeen komt de puntenverdeling. Volgens mij ken ik het liedje van Nederland niet eens... Ben benieuwd of Ierland weer gaat winnen. Lachen

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 23:06

haha! 'k heb het net allemaal gezien en het was net als altijd vre-se-lijk.......ik vind dat nederalndse liedje eigenlijk wel leuk, vergeleken met de rest...Litouwen vond ik ook wel gaaf, met die pruiken enzo, wel een lekker vlot liedje......
Rusland staat bij mij op de tweede plaats, vind die jongen wel een schatje eigenlijk...

nu zijn ze met die vreselijke puntentelling bezig, dus ik ga maar naar bed.....

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 23:20

AAARGH... RUSlAND???? Vre-se-lijk vond ik dat. Getsie. Ze konden ook echt geen engels. Ik vond Fr/Den wel goed. En Gaan we weer...afgang voor Nederland Frusty

Rachel
Berichten: 96
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: you

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 23:52

Ik vind die van NL dus geen ene fiets aan, het hele festival kan me gestolen worden

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 00:42

Haha! Ik vond die van Nederland wel oke. die van Zweden typische Abba rip-off, Rusland aaaaaaaaaaargh wat een raar geval, stem echt niet mooi, die van Frankrijk was wel mooi...
Ik ben na Frankrijk naar boven gegaan, weet niet wie er gewonnen heeft ofzo...
Michelle-'on my own' is wel een aardig liedje, maar technisch niet erg sterk vond ik. Gaaaap ik zal eens kijken op die site of ik de uitslag kan vinden Gaaaap

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 01:20

nederland mag volgend jaar niet mee doen (aah YES hoef ik niet te kijken)
vondt zweden idd erg ABBA achtig en ook wle beetje steps (dus niet mijn favo) litouwen vondt ik walgelijk. echt die hele act vondt er neits aan. en meer heb ik eigenlijk niet gezien ja michelle stukje maar dat kende ik al en vondt t een beetje gewoontjes.

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 02:08

Hoeveelste is nederland geworden dan. Jeetje volgend jaar niet eens meedoen }> Gaaaap

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 08:31

euhhhh 18de ofzo? en ze moesten bij de eerste 15 om door te gaan...
Ik heb niet gekeken maar wel naar de punten verdeling vond het nummer van NL echt bagger net zo'n aanfluiting als miss einstein een aantal jaren terug.
*grijnz* wij zaten echt zo geen punten voor Nl en als ze er weer geen kregen yeeeeeeeeeh!!!
het nummer dat had gewonnen vond ik erg leuk had een stuk met hun op de radio gehoord zijn ook coole gasten.
anyway ik ben blij dat we volgend jaar niet mee doen zijn we er bijna 2 jaar vanaf haha.
hadden ze dat nummer so much love maar moeten insturen die vond ik wel grappig....

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 09:20

Estonia was de eerste die mij een beetje aansprak. Erg vrolijk liedje. Mocht van mij dus echt wel winnen. Ieralnd was absoluut nieks! Zo'n rare kwallebal die alleen maar stom in de camera zat te grijnzen... Vind wel erg jammer dat Nederland volgend jaar niet meer mee mag doen. Maar ze zullen toch echt met andere liedjes moeten komen. Deze was best wel leuk, maar geen echte meezinger. In de voorrande hadden ze ook een jongensgroep, allemaal donkere jongens. Die zongen echt wel goed! Beetje a la 4 Tops....

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 10:26

sorry, maar dat liedje van estonia, gadver wat een ballenlied. Nu heb ik de rest niet gehoord, dus kan niet vergelijken, maar als estonia wint, moet de rest wel errug slecht geweest zijn

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 10:26

Ik vond het liedje van Estland wel errug veel lijken op een nummer van Gloria Estefan, geloof ik. Van dat "Come on baby let us do the Congo (?)" (Dat zing ik dus altijd geen flauw idee of het de songtekst is)
Verder wel leuk jah.
Ik denk dat het veel uitgemaakt heeft dat wij moesten beginnen. OOk totaal geen act, dan blijft het toch bij niemand hangen?!

Volgens mij is het allemaal wel een erg politiek spelletje trouwens (Nu mogen er maar 15 door maar Eng/Du/Fr/sp? mogen altijd door want tja zij betalen zoooveel Scheve mond\ )

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 10:42

Ierland wat een kwallenbak ja Haha!
Ik vond No goodbyes een veel beter lied, betere zangeres ook Lachen
Ach ja, 2 jaar rustig, pfew....
die commentator was ook absoluut niet complimenteus waar het niet verdiend was *LOL*

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 10:45

Welk land heeft nou gewonnen dan? Verward

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-01 10:51

Estland, met twee zangers: een blonde Est (wel een grappig kereltje) en een grote ronde Arubaan. Dus volgens de commentator toch nog een beetje een Nederlandse overwinning... Pfff... *LOL*

Wel een grappig liedje, maar als winnaar, mwoah. Maar goed, ik heb de rest niet gehoord dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 11:28

ja estland had gewonnen ik keek pas op de laatste helft mee van de beoordelingen, dat nummer van estland gadverdamme! heb de tv uitgezet. weet je wie mee had moeten doen en vast had gewonnen? alizee! had frankrijk vast van de vierde naar de 1e plaats geholpen.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 12:50

Fijn dat iedereen het zo heerlijk met me eens is..... Huilen ik heb gewoon een rare smaak, ik weet het Tong uitsteken
naja.....oftewel onzinbericht...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 14:28

Ik heb het gezien nou ja gedeeltelijk. Vooral het commentaar op de BBC was erg gaaf. Volgende keer kijk ik weer op de BBC.
Hij noemde de presentatoren Dr Death en Toothfairy *LOL* Ze waren ook erg slecht en erg stijf Extreme duivel

Gr Pris

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 14:30

ik vondt het vooral stoer. dat ze zo goed geoefend hadden in alles tegelijk zeggen. sjeetje leken net 2 poppen.
nouja je moet wat he komt barbie trouwens ook niet uit zweden???

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 14:43

Ja geloof het wel hihhii

Volgende keer iedereen naar de BBC kijken was erg komisch dat commentaar daar.

Gr Pris

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-01 15:47

Karin, ik heb 't opgenomen, dus mocht je de behoefte hebben om 't alsnog te willen zien, dan kan je de band wel lenen hor.

Knuf