Help me aub de avond door!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
StableEnable

Berichten: 870
Geregistreerd: 13-10-07
Woonplaats: Etten/Arnhem

Re: Help me aub de avond door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:37

Goed hoor! Hou vol!

oOoKellyoOo

Berichten: 3830
Geregistreerd: 25-11-05
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 19:39

haha ja zo zie ik het ook en uiteindelijk word dat zelf leed toch wel minder neem ik aan,, volgende week doet het minder pijn zeg ik maar
af en toe stop ik mn neus in de asbak en dat is ZOOOOO VIEESSSSS baahhhhh

Haha ja ik ben al de hele dag aan het dromen over een leuk kadootje en op de langere duur een groter kado :D verheug me er echt op als ik al eens 2 maanden verder ben en die duren op dit moment nog heeeellll l;aang

Rhine_
Berichten: 3377
Geregistreerd: 16-09-08
Woonplaats: Maaseik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:39

Succ6

Birdie60

Berichten: 8404
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: zeeland (noord-brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:40

knap hoor. :D
ik heb ze vanmiddag aan de kant gegooit, 1 pakje per dag, heb nu de griep en het smaakt echt niet of ik krijg de kriebelhoest ervan. :o
morgen naar de HA, even iets vragen ervoor.

peerdekoper

Berichten: 572
Geregistreerd: 21-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:40

Goedzo! :)
Volhouden hoor! ;)

oOoKellyoOo

Berichten: 3830
Geregistreerd: 25-11-05
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 19:41

hoelang duurt dat hele akelige vreselijke gevoel, je weet wel die enorme zin naar nicotine , moet zeggen de gewoonte kan ik heel goed weg zetten, dan begin ik wat te wiebelen en dan is dat zoiets van he ik ga maar wat doen

oOoKellyoOo

Berichten: 3830
Geregistreerd: 25-11-05
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 19:42

vrouwke schreef:
knap hoor. :D
ik heb ze vanmiddag aan de kant gegooit, 1 pakje per dag, heb nu de griep en het smaakt echt niet of ik krijg de kriebelhoest ervan. :o
morgen naar de HA, even iets vragen ervoor.

en nu ook volhouden he als ik het kan kan jij het ook . ik kom ook van een pakje per dag af á 5,-

EngeltjeS

Berichten: 16645
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:42

oOoKellyoOo schreef:
hoelang duurt dat hele akelige vreselijke gevoel, je weet wel die enorme zin naar nicotine , moet zeggen de gewoonte kan ik heel goed weg zetten, dan begin ik wat te wiebelen en dan is dat zoiets van he ik ga maar wat doen

neem een glas water! :P
Iedere keer dat je het denkt: water drinken! :D

dan ben je het zo beu....

oOoKellyoOo

Berichten: 3830
Geregistreerd: 25-11-05
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: Help me aub de avond door!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 19:48

is een optie idd ja

Siggy

Berichten: 1730
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: de Eifel in Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:50

Het is nu ca. 15 jaar geleden dat ik gestopt ben met roken, rookte een pakje marlboro per dag. Ben ook van de ene op de andere dag gestopt. Ik kan me nog herinneren dat ik de eerste dagen ook heel onrustig was en ontzettend zin in een sigaret had. Ben de eerste 2 weken regelmatig wakker geschrokken, omdat ik in mijn droom rookte en dus dacht dat ik met een sigaret in mijn handen in bed in slaap was gevallen... :o
Ik heb een week of 2 echt moeite gehad, toen was het over. Waar je wel rekening mee moet houden (is schijnbaar wel verschillend per mens) dat je je leven lang verslaafd kan blijven. Ik heb zelfs na 15 jaar nog steeds het gevoel dat als ik ook maar 1 trekje zal nemen van een sigaret, ik morgen weer rook als een ketter... Ik heb dus ook NOOIT meer een trekje gehad !

Heel veel succes ! Als je er zelf 100% achter staat, gaat het je zeker lukken !!

EngeltjeS

Berichten: 16645
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:51

Siggy schreef:
Heel veel succes ! Als je er zelf 100% achter staat, gaat het je zeker lukken !!

niks meer op toe te voegen!

wendyP
Berichten: 3948
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:53

GO KELLY GO KELLY *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

oOoKellyoOo

Berichten: 3830
Geregistreerd: 25-11-05
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 19:54

Ik wou het niet, het was meer zo van och kijk eens hoelang je volhoud, maar als ik dan denk schijt eraan ik pak me er eentje schaam ik me dood want wat moet ik dan tegen al die andere zeggen, dan lachen ze me allemaal uit , en daar kan ik zooo niet tegen hihi, dus ik moet nu volhouden, persoonlijk vind ik dit topic een heel goed idee, want ik leefd er de hele dag erna uit om te zeggen hier dat ik nog steeds niet had gerookt ,

EngeltjeS

Berichten: 16645
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:55

oOoKellyoOo schreef:
Ik wou het niet, het was meer zo van och kijk eens hoelang je volhoud, maar als ik dan denk schijt eraan ik pak me er eentje schaam ik me dood want wat moet ik dan tegen al die andere zeggen, dan lachen ze me allemaal uit , en daar kan ik zooo niet tegen hihi, dus ik moet nu volhouden, persoonlijk vind ik dit topic een heel goed idee, want ik leefd er de hele dag erna uit om te zeggen hier dat ik nog steeds niet had gerookt ,

Nou, als dit topic jou helpt om niet te roken, dan heb je een goede keuze gemaakt door dit topic te maken! :D

En ja... Als je weer toegeeft aan een sigaret, krijg je rare reacties van anderen denk ik ja. :P

oOoKellyoOo

Berichten: 3830
Geregistreerd: 25-11-05
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: Help me aub de avond door!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 20:02

ja idd , iedereen doet zich moeite om mij te helpen door een hele zware tijd (hihi) en dan zou ik het verzouwen neeee , ik WIL HT NU ZELF ook volhouden,

ik ga zo even eten, en dan geefd een zwaar moment maar het gaat me lukken hoor , na het eten sta ik op en ga de badkamer poetsen, heb dat extra nog niet gedaan

Annemeik

Berichten: 4247
Geregistreerd: 29-08-03
Woonplaats: Lunteren

Re: Help me aub de avond door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:07

Wat ontzettend góed van je zeg!!!

Jeetje, ga zo door! Lukt vast wel, je bent al zo ver gekomen. ;)

moppielover

Berichten: 1665
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: boven-leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:14

Go Kelly *\o/* go Kelly *\o/*

Je kan het meid ;)
Respect dat je het zo volhoud. +:)+ Echt super.

Nicky__

Berichten: 2892
Geregistreerd: 04-01-06

Re: Help me aub de avond door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:20

Supeer! toen ik 4 dagen gestopt was hoorde ik van alle kanten dat ik weer moest gaan roken omdat ik ziekelijk chaggerijnig was! heb ook 4 dagen lang elke dag ruzie met mijn vriend gehad, heel zielig voor hem. uit eindelijk was ik enorm zwak en ben ik sigaretten gaan halen en weer gaan roken! maar wat een spijt heb ik daarvan, anders was ik nu gestopt en had ik heerlijk veel geld om uit te geven! succes ermee!

anneM_Ajax

Berichten: 2594
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Breukelen UT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:21

Wat ben je goed op weg zeg! Ik hoop voor je dat deze nacht wat beter verloopt.
Ben zelf heel blij met je, hoe minder rokers op de wereld hoe beter (tabak en nicotine allergie). Ik wou dat mijn collega's wat meer op jou leken.
Zet hem op!

oOoKellyoOo

Berichten: 3830
Geregistreerd: 25-11-05
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: Help me aub de avond door!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 20:28

Als motivatie erbij Ik wil de staat niet meer spekken, een pakje sigaretten kost misschien een 1 euro rest is voor de staat, dus daar doe ik niet meer aan mee
:D
ja je hoef maar ergens in te geloven he

wendyP
Berichten: 3948
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:31

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*






duidelijk!? :')

kehdra

Berichten: 6384
Geregistreerd: 29-07-06
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:33

ik kan het ook! [MW] Ik ben gestopt met roken :D
Ben inmiddels meer dan een jaar gestopt, en ik vind het tegenwoordig stinken, en krijg last van m'n keel... Ben nu ook iedereen aan het vertellen dat ze maar moeten stoppen :+

Je moet het niet als straf zien dat je stopt, zie het als een kadootje wat je doet aan je lichaam :)

RoseK
Berichten: 1281
Geregistreerd: 14-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:36

Het is toch eigenlijk al heel erg dat je zulke ontwenningsverschijnselen hebt, daar zou ik toch behoorlijk van schrikken en lijkt me ook wel een stok achter de deur.
Als afleiding: koop een granaatappel en pulk alle vruchtjes eruit, daar ben je echt lang mee bezig en is nog lekker en gezond ook!

oOoKellyoOo

Berichten: 3830
Geregistreerd: 25-11-05
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: Help me aub de avond door!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 20:45

haha een granaatappel haha ik zie het al voor me, maar ik houd het als optie in mn hoofd ik was al een een passievrucht nt denken die pitjes krijg je niet te pakken door de glibberigheid

oOoKellyoOo

Berichten: 3830
Geregistreerd: 25-11-05
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: Help me aub de avond door!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 20:49

aangezien ik voor een verhuizing sta, ik ga even de badkamer onderhanden nemen :D afleiding dus