Zelf sigaretten maken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nicky__

Berichten: 2892
Geregistreerd: 04-01-06

Zelf sigaretten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-10 19:37

Hallo!

ik ben vandaag begonnen met mijn eigen sigaretten maken ( dure maand hoor december ha)
zijn er meer bokkers die dit doen?
heb net mijn eerste zelfgemaakte sigaret gerookt en hij leek net een light sigaret, voelde zegmaar niks over mijn longen? komt dit omdat ze te strak zijn? of is het iets anders?
en hoeveel sigaretten gaan er ongeveer uit een blik?

groetjes Nicky!

Nicky__

Berichten: 2892
Geregistreerd: 04-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-10 19:45

aha dus ik moet er minder indoen!
ik heb geen shag, gewoon tabak uit zo een blik, gewoon pallmall!
en ja de kosten schelen inderdaad, heb met mijn moeder uitgerekent dat ik er ongeveer 80 uit een blik van 6,75 kan halen! als ik ze minder vol doe nog wel meer, dus dat scheelt aanzienlijk!
ik heb inderdaad zo'n machientje, die had ik van mijn opa gekregen! alleen volgens mij werkt hij niet meer 100% omdat de uiteindes steeds een beetje scheuren, maar dit zal vast ook te maken hebben met dat ik hem te vol doe?


edit: is er veel verschil met gewoon shag erin doen of zo een pot met gewoon tabak?

Nicky__

Berichten: 2892
Geregistreerd: 04-01-06

Re: Zelf sigaretten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-10 20:05

heel wat tips! ik ga als deze opzijn maar eens proberen wat minder erin te doen! als ik er inderdaad 80 uithaal is het inderdaad veel en veel goedkoper! ik heb er nu iets van 25 gemaakt, gewoon een pakje zegmaar. heb ooit van me oma zo'n gucci sigaretten box gekregen, dus die komt nu goed vanpas! denk dat het bij hetzelfde gaat als met halen! als mijn pakje minder dan 5 sigaretten heeft en ik sta in de winkel nieuwe halen. dan word het nu, als ik terug kom van school en ik heb er minder dan 5 gewoon nieuwe maken :+

Nicky__

Berichten: 2892
Geregistreerd: 04-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-10 20:16

Afbeeldingik heb deze maar dan in het blauw! :y) in het witte rechthoekje moet je zegmaar de tabak doen

Nicky__

Berichten: 2892
Geregistreerd: 04-01-06

Re: Zelf sigaretten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-10 19:31

ik heb nog een vraag!
waarom krijg ik die hulzen nooit om dat dingetje heen? als er 3 niet lukken word ik gefrustreerd :+

leuk trouwens dat er meer bokkers hiermee begonnen zijn nav dit topic haha!

Nicky__

Berichten: 2892
Geregistreerd: 04-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-10 19:41

mijne staat bovenin bladzijde 2!
het lijkt wel of de huls steeds net een piep klein beetje te klein is haha! nu heb ik mijn hulzen ook van mn opa gekregen net als het machinetje, en zjn ze dus al oud en sommige verkreukeld, maar als ik een mooie rechte pak en het lukt niet in 1 keer en hij kreukelt ook lukt het al helemaal niet aaarghh

Nicky__

Berichten: 2892
Geregistreerd: 04-01-06

Re: Zelf sigaretten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-10 19:53

bij ons zitten er een vomar en een deen met allebei sigaretten balie en nog een tabak shop dus het lijkt mij dat ik daar kan slagen zodra mijn blik leeg is!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Antonius, Axxy, Bloesem21, kiki1976, L_Flo, miereneter, MyWishMax, Noukie123, santaju, Vavane, verootjoo, WendyKtH, YandexBot en 188 bezoekers