Hoe is het met Sanderijn?????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Hoe is het met Sanderijn?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 14:22

Al een tijdje geen berichtjes meer gelezen.... Weet iemand hoe het met haar gaat? Of als je haar spreekt, doe haar dan de groeten van me!!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 14:43

Ik SMS nog wel eens met haar in een spontane bui, maar we hebben inmiddels ook al een paar weekjes niets meer van elkaar gehoord. Een goed idee, straks eens eventjes een berichtje sturen!

[Edit] Meteen maar de daad bij het woord gevoegd, 't was toch ff theepauze Haha!. Kreeg vrijwel direct een sms-je terug, snel hè? Met haar, Tink, Snow en haar vriendje is alles goed, en met haar opleiding is ze over 4 weken klaar, dus dat schiet ook lekker op. Ze kan helaas nergens op internet, vandaar dat ze nooit op Bokt is, maar komen weekend gaat ze wel meeten met een Bokker, dus ze blijft wel op de hoogte.

Enne... Sonja, ik heb natuurlijk ff gezegd dat jij naar haar op zoek was, en je krijgt de speciale groetjes terug!

Wat je allemaal al niet kwijt kunt in één SMS-je... Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 16:29

Super, thanks! Ondanks dat ze niet meer komt, blijft ze toch mijn favo Bokker; wereldmeid!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 17:22

Ook bedankt!!
Ik was heel nieuwsgierig naar hoe het nu met haar ging.

Ik had al een tijdje niet meer van haar gehoord, maar ik hoop dat ze weer eens een keer belt Verward
Foeifoei Sanderijn, zolang niet Bokken... *LOL*

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 17:47

nee helaas ik hoor ook niets meer ze zou bellen maar deed dat niet en op m'n laatste smsjes en telefoontjes ook geen antwoord meer gehad te druk met in luv zijn Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 18:06

Ik zat zo af en toe ook al eens aan haar te denken.
Geen bericht is goed bericht zeggen ze wel eens he?

Laatste keer dat ik haar sprak (eh, las Haha! ) was ze errug gelukkig!!
Blijkt dus nog steeds zo te zijn, gelukkig maar!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 18:09

Ik vroeg het me ook al af....
vind het een toffe meid!

tallie

Berichten: 2207
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 18:34

ik kreeg toevallig vanmiddag weer een smsje van haar.
Stond er wel weer van te kijken.
Wij smsen ook niet zo heel veel... maar laten zo af en toe wat van elkaar wetne

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-02 19:29

jajajaja hier ben ik dan ff
ik hoorde idd van karin dat sonja naar me op zoek was dus ik kon nu heel toevallig effe bokken!oke niemand kwaad worden,ik had geen gelegenheid om ergens te inetten en kim:ik had jou wel gebeld maar je had je telefoon toen niet aan staan,dus vandaar dat ik je niet meer gesproken had.ik ben errug druk met mijn school geweest de afgelopen tijd,moet nu nog 4 weken en dan ben ik klaar,maar alles gaat oke.af en toe was het niet gemakkelijk en was ik behoorlijk gestresst dus heb dan ook niet de puf om iedereen op de hoogte te houden.ik mis jullie allemaal wel ontzettend hoor!met snow gaat het uitstekend en met tinkie ook,ze is wel een beetje te dik,maar verder loopt ze als een trein.ook voor tink heb ik de laatste weken weinig tijd gehad dus dat jullie alsmaar niets van me horen ligt echt niet aan jullie hoor!met mijzelf gaat het wel goed,zo nu en dan mijn dipjes maar die zijn jullie wel gewend he?
met maurice ook alles goed,ik ben nu ook bij hem,en zaterdag ga ik bij manon(bolivia)kijken op stal,dat is vlakbij waar maurice woont.ik hoop dat met jullie ook alles goed gaat en met jullie paarden natuurlijk!hopelijk tot gauw en iedereen veel liefs van mij!!groetjes sanderijn,tink,snow en maurice