Ik vind alles zo duur sinds de Euro is ingevoerd

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Ik vind alles zo duur sinds de Euro is ingevoerd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-02 12:40

Ik weet niet hoe dat met jullie zit, maar ik vind alles echt veel duurder sinds de invoering van de Euro. Wat een drama zeg. Ik woon op mezelf en heb soms echt moeite om de maand rond te komen. (ik hou altijd eens stuk maand over aan het einde van mijn salaris Knipoog , was het maar eens andersom Verward )
Heb deze maand vakantiegeld gekregen, maar dan vliegt het nog de portomonnee uit, en dat terwijl ik echt geen gekke dingen doe.

Soms kan ik er echt van in paniek raken Huilen
Hebben jullie dat ook? Ik las wel een topic over de te hoge prijzen van paardenartikelen, maar helaas is het daar niet bij gebleven Verdrietig

Ik moet maar eens een bepaald bedrag per week gaan reserveren wat ik uit mag geven, en dan kijken of het dan beter gaat! Verward

Cool

Op zoek naar de zon!!!


Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-02 13:51

Nou net toch wel een verhoging van 8% gehad, daar ligt het niet aan. In verhouding is alles gewoon duurder geworden. De inflatie zit al dik over de 4%. Vind het gewoon belachelijk duur allemaal. Boos!

Op zoek naar de zon!!!


Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-02 15:30

Ja, maar ik wil zo graag rijk zijn Haha!
Cadeautje voor die verjaardag, kaartje voor die, en die is weer getrouwd en noem maar op.
Ach, keb gewoon even zin om te zeiken.
Wat ik toch allemaal niet zo doen als ik een miljoen (in Euro's Haha! Haha! )
zou winnen................................
Dat lijkt me wel zo gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!

Paardje, trailer, mooie auto, lekker shoppen en noem maar op. En dan maar gaan rentenieren en/of beleggen! Knipoog

Op zoek naar de zon!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnneMarijeP, assebassie, Bianca_v_s, Butterfly, CRos95, DDD3, Domi_94, Eleeke, Eskimo, Flippertje, fro, Gaby, heleen06, iirrssjjee, lisanne87, Majestic-12, Merileth, MissNibbit, Mrskiwi, Pastis, ryukapple, Selina, SemrushBot, Sintara, Sjofel, TessaxQuincy, Thrive, wemkelover en 75 bezoekers