vervelend personeel

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 15:17

Ooooow, ik heb meelij met je. Het komt me maar al te bekend voor, dat soort truukjes. Er zijn er maar weinig die bij mij achter mijn bureau mogen komen staan, gelukkig zit ik lekker ruim, dus vinden ze meestal wel een plekje.

Het verhaal doet me wel denken aan een Franse collega die ik eens had, die ook op hoge poten bij me kwam want ze had nog 'zurtenlie a lut vacaziondeez'. Enfin, dat meisje had ontslag genomen in het midden van het jaar en wel al vakantie gehad, maar ze wist zeker dat ze nog dagen had. Na enig gereken, kwam ik uit op -2,5; dat viel niet in goede aarde. Half huilend wilde ze haar overzichten mee naar huis om het zelf eens uit te rekenen. Dat vond ik een uitstekend plan en gaf haar een kopie van haar vakantiekaart. En ja hoor, de volgende morgen op nog hogere poten bij mijn bureau, ik had het helemaal fout gedaan en ze had zeker nog dagen over.
Onder het genot van een kopje koffie heb ik haar toen kalm en beheerst uitgelegd dat ze toch geen gelijk had aangezien ze voor het einde van het jaar vertrok en dus in het eerste deel van het jaar al teveel vakantiedagen had opgenomen. Terugbetalen dus! Van haar kant volgende er een hoop Frans klinkend Engels gemompel of Engels klinkend Frans gemurmel, dat kon ook.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 23:24

Schrikdraad is een beter idee en wel op 15 cm hoogte, het merendeel van die types kijkt toch niet waar ie loopt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Arlette1991, dierenfan, Gianti, haffiefreak, lenaa_tje, Lestria, meniekske, Miesemuisje, Nanu, Nathalie18x, supertammy, Unit, Wescha, XxLMMxX en 48 bezoekers