Onetel 50 uur surfen voor 25 Euro?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 00:00

Ik heb het onbeperkt surfpakket van Onetel. Dus 24/7 online voor 250 euro per maand.
Voor mij ideaal want die 50 uur ben ik binnen een paar dagen doorheen.
De aansluiting was er snel, binnen 24 uur was alles geregeld.

Ik weet niet hoe het bij de beperkte pakketen is maar ik kan voor die 250 euro net zoveel pc's tegelijk online hebben als ik wil (moet je wel voldoende lijnen hebben natuurlijk) Op dit moment heb ik er 3 online (2x ISDN aansluiting hier in huis) en wil nog wat pc's koppelen om dan met gekoppelde ISDN lijnen nog wat meer downloadsnelheid te hebben.

Wat de snelheid betreft, merk ik geen verschil met wanadoo (hometime had ik hiervoor, tot die achterlijke regeling).
Voor mij is dit even een tijdelijke oplossing, dit najaar hoop ik over te stappen op een satelliet verbinding.



MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 01:17

In dit gat ben ik al blij met riolering. Kabel, mxstream en dat soort dingen durf ik de eerst komende jaren niet eens op te hopen Huilen

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 10:23

Ik heb geen idee hoe dat werkt met een satelliet verbinding. Eind van het jaar komt er een nieuw soort verbinding ofzo Verward .
Het wordt iig door het werk geregeld (en betaald).
Begin juni krijg ik meer informatie daarover, zal het ook op bokt zetten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, Britta31, Cholwell, Dirkje_Nero, dolor, GoogleAdsense, kerstkransje, KleinBoefje, leintje_, Murloc, nuevo_mien, Olga89, PowerPoef, spookyskippy, Suusw, Talishe, Valentijn5, Weenck, xAlice, xSannee en 136 bezoekers