Nouja zeg..????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 14:35

Lijkt wel een reclame voor een gebakje, of heb ik ergens overheen gelezen???


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 16:12

Hee dat branddating, daar wil ik ook wel mee spelen! hoe doe je dat??

Ow ja, mijn huidige vriendje komt ook weer op de markt, iemand interesse??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 17:13

nee dat weet geachte betrokkene nog niet. Maar aangezien hij nogal in zijn eigen kleine fijne wereldje zit, denk ik niet dat ie het aan ziet komen.

Dus als iemand zin heeft in een buitengemeen oninteressante relatie waarbij je elkaar meer niet dan wel ziet,
met iemand die als het hem even niet aanstaat de benen neemt,
terwijl jij je best doet nog geen aandacht voor je heeft,
bij het minste of geringste beledigd is,
het er de hele tijd over heeft dat ie op zoek is naar rust in zijn leven maar het steeds weer niet vindt,
hele verhalen over paarden en dieren ophangt, maar er toch geen snars van begrijpt;
Moet ik nog doorgaan????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 17:35

Jihoe!!

De mijne heeft wel een tweelingbroer.....

Deze heeft net zo lang alles leeggetrokken totdat er niets meer over was.
Hij zou rustig voor zijn vliegcarriere voor langere tijd naar de states vertrekken, zonder aan mij te denken.
Oke, ik zou ook voor Klaus Balkenhol gaan werken ALS het me werd gevraagd. De kans echter DAT het me wordt gevraagd is minimaal.
Dus van die wens-is-de-vader-van-de-gedachte bullshit ken ik nou ook wel.
Main issue: ik mocht nooit zeggen dat ik vond dat mij een schuldgevoel werd aangepraat. Ondertussen was er dus ook NOOIT iets zijn schuld, NOOIT. Dus wat is dan het effect: ik voelde me er klote onder en zei daar dan iets over, foute boel dus.
Kan ik er wat aan doen dat ik niet zo heel erg hoog van mezelf op geef??


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 20:44

Oke, ik wil m ook niet houden, dus dan sturen we hem maar weer de wijde wereld in.

Leuk hoor Bart dat je dit interessant vindt, altijd handig om als man te weten wat je dus niet moet doen.

Vanwege onze jeugdige kijkers zet ik maar niet neer waarom ik m eventueel nog wel zou kunnen houden.

Lekker met mijn paardjes spelen. Hij was al in beeld toen ik naar Kootwijk moest, savonds viel ik zowat om en was ik niet meer gezellig blijkbaar. Maar echt vatten waar je nu mee bezig bent? Neuh, ik hobbel rustig door met mijn paardje, het kan me niet meer schelen.
De volgende mag best een beetje een flexibele mind hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 11:16

RIeja jaaaaaa, Voor dat ie Aystralie heeft gevonden is ie wel ff zoet.
Zaterdag zei ik dat ik wel zou horen wanneer hij weer tijd voor me heeft, tot op heden blijkbaar niet. Het zal wel weer verkeerd gevallen zijn, die opmerking. Dat is natuurlijk veel belangrijker dan dat ik het gevoel krijg dat ik toch niet meetel en onderaan het lijstje hang. Oppervlakkig??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 13:24

Deze geeft les en zou heel graag met zakenvliegtuigjes spelen, maar dat lukt niet.
Helaas ben ik oud en wijs genoeg om te weten dat ik bepaalde dingen niet meer hoef te pikken. Hij doet maar, maar ik wil er wat minder mee te maken hebben. Die bullshit op niks af weet ik nu wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 23:36

Rieja, ik vond het wel een goed idee eigenlijk. Je typo kwam op een goed moment. Hoe meer hij uit het gezicht verdwijnt hoe beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 09:24

Verleden zaterdag inderdaad heb ik hem voor het laatst gesproken, ik zei toen inderdaad dat ik het wel zou horen verder. Sindsdien heb ik niks meer gehoord. Op dat moment zei hij ook niks hoor en dan wordt je inderdaad wel kwaad in jezelf.
Maar goed, ik ben al genoeg kwaad geweest doordat ik steeds het gevoel heb dat ik onderaan het lijstje stond.
Hij weet nog van niks trouwens, ben bang dat het hem echt niet boeit.
Als hij weet dat ik me niet goed voel, dan trekt hij zich altijd wat terug (in het kader van mij met rust laten), ipv me eerst een rustig een aai over mijn bolletje te geven en me in te fluisteren dat het allemaal wel goed komt. Zo'n type dus.
Enfin zaterdag heb ik hem dus voor het laatst gesproken.
We zien het allemaal wel verder.
THanks voor jullie reacties, het is wel ff fijn om je gal te spuien, anders zit ik er ook maar in mijn uppie mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 09:40

Ja Ten, klopt. Heb nog niet de moed gehad om hem echt te dumpen. Hij komt aardig in de richting nu, trekt alles uit me, net zolang totdat er niks meer over is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 09:57

Tja, zit wat in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 11:08

Karin, het is dezelfde geloof ik. met anderen kan hij wel wel praten etc. Met mij niet blijkbaar, duuuuuuh eerst ff luisteren misschien??
Als je mensen continu afzet tegen anderen zul je ze nooit begrijpen.
Met bepaalde probleempjes hoorde ik ook vaak dat hij 'dat allemaal al te vaak had meegemaakt'. Dan ben je wel even stil dus. Want ik heb helemaal niks te maken met wat mensen hem aangedaan hebben, ik doe dat niet. Dus kan hij me dat ook niet verwijten, maar in a way lukt hem dat toch.

Dumpen ja, dat is wel de bedoeling.

Als ik hem niet bel, hoor ik waarschijnlijk nooit meer wat. Want vergeet niet dat hij nu beledigd is door mijn opmerking (dat ik wel zou horen wanneer hij tijd heeft).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 10:08

Mannen met vriendinnen tja. Mijn eigenlijke grote liefde had ook een vriendin maar was wel erg bezig met mij. Omdat hij nog steeds een vriendin had durfde ik niet op zijn avances in te gaan. Die avances waren er zeker en duurde erg lang ook nog trouwens. Dat maakte mij erg onzeker want als hij alleen maar een bijslapertje wilde dan duurde het toch niet zo lang?? Deze man zit nog steeds in mijn hoofd en ik wordt continu aan hem herinnerd. Er was iets tussen ons, daar is geen twijfel over.
Omdat ik vreemdgaan heel verwerpelijk vind deed ik er dus niet aan mee, mede ook omdat ik zelf emotioneel betrokken was. het zou teveel pijn doen denk ik.

Karin, ergens vind ik het wel heel erg dat je hier zo mee zit, dat is niet de bedoeling namelijk. Je bent wel erg een steun voor mij, maar ik wilde liever dat je er zelf niet zo onder zou lijden. Malen en wakker liggen is niet goed voor je, daar weet ik alles van.

Het is nu alweer zaterdag en ik heb dus al een week niks gehoord en ik heb zelf ook niet gebeld. Het weer is mooi en dus zal hij wel lekker met vliegtuigjes aan het spelen zijn.
Je hebt wel gelijk dat deze ellende al veel te lang duurt, maar ik heb in het begin heel erg mijn best gedaan om te kunnen vertrouwen, vandaar dat ik er moeite mee heb om het zomaar overboord te zetten. In het begin was ik doodsbang en dat komt weer door hele desastreuze ervaringen uit mijn verleden. Hij begreep dat wel, maar was de impact ook weer vrij vlot vergeten. Hij begrijpt niet wat het voor mij betekent als ik zeg dat ik me veilig moet voelen.
Wat ik heel erg met je eens ben en ook erg mee zit is dat ik sommige dingen niet kan zeggen of doen. Ik wil die vrijheid wel hebben, want de vent waar ik mee ga moet toch onvoorwaardelijk achter mij staan??? Nu is het toch zo dat ik inmiddels weet dat ik sommige dingen niet mag zeggen of doen. Dat heeft me al een kerst, oud en nieuw, pasen, koninginnedag etc gekost. Vooral oud en nieuw was heel erg, dat was net na het overlijden van mijn stiefvader, wat er toen gebeurde was heel erg.
Het zit me dus wel dwars dat ik over bepaalde dingen op mijn tellen moet passen en vooral niet door moet vragen of de spijker op de kop moet slaan, want daar wordt ie zenuwachtig van. Hij heeft ook heel erg de neiging om op verkeerde dingen in te gaan helaas, het bekende afdwaalgedrag. Over mij heeft hij ook wel ideeen, maar die zijn niet altijd raak. Daarom twijfel ik er ook aan of hij mij wel echt begrijpt. Oke, ik ben niet makkelijk, maar het schijnt wel mogelijk te zijn.
Als het over paarden gaat, klets ik aardig mee maar IRL ben ik niet zo'n held. Het is niet zo heel moeilijk om mij de hoek in te blazen, het zelfvertrouwen druipt er niet vanaf zeg maar. Als zo'n vent je dan zo onzeker maakt, dan is dat niet echt goed.
Heel verhaal al weer.

Maar, zometeen ga ik snel naar stal want het paard van een vriendin heeft een veulentje gekregen en dat is een betere tijdsbesteding dan malen over een vent toch??

Liefs,
PS, niet meer zo piekeren hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 19:06

Hoi,
wat ik wel weet is dat het erg helpt als je begrepen wordt, zoals door jou.
Intussen ben ik zover dat ik gewoon verder wil, met of zonder hem dat moet ie zelf weten. Zover ben ik inmiddels dus wel. Het is ook zo dat ik verder wil en als hij mee wil, dan mag dat. Als hij niet wil, dan is dat ook best. het is voor mij belangrijk dat ik zelf weer de beslissingen neem zeg maar. I rule-gevoel. Niet dat ik de baas wil spelen, maar ik wil niet meer twijfelen en zo verdrietig zijn.
Verder kan ik me helemaal in jouw woorden vinden, helemaal.
Dank voor je steun, het helpt echt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-01 11:25

Hoi, gisteren heb ik het ook allemaal nog een keer besproken met een vriendin en het is allemaal wel duidelijk. Er zit weinig toekomst in en dus heeft het niet veel zin om ermee door te gaan.
Aan alles komt een eind, ook hieraan.
Wie weet hoor ik nog wat van hem, maar ik denk het niet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antonius, Axxy, Cowboy55, fnpetter1990, Googlebot, Marocje, moOby, xxxmh, YandexBot en 119 bezoekers