Stinkende schone was

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

petitparis

Berichten: 15975
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:16

ik gebruik nooit het wasmiddelbakje tenzij ik paardrijspullen heb die echt een voorwas en hoofdwas nodig hebben.

ik was fijne kleding op 30 en soms op 40°, handdoeken en bedlinnen altijd op 60° en soms eens op 90-95° De washandjes die hier nat in de wasmand verzeilen gaan regelmatig in de javel samen met de vaatdoek, omdat ik vind dat ze gaan stinken en het hygiënischer vind.
omdat ik vnl vloeibaar wasmiddel gebruik doe ik om de x aantal machines een kookwasporbgramma met waspoeder om de leidingen etc schoon te schuren.
ik gebruik nooit wasverzachter en mijn was ruikt altijd fris (en naar wasmiddel) ook al wassen wij op regenwater (is veel zachter)
deurtje staat altijd open

There is beauty in everything, even the things that scare us.


petitparis

Berichten: 15975
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 14:24

misschien dat het leidingwater idd een rol speelt, zo lust ik bv geen leidingwater op m'n werk en vind m'n schoonvader dat het bij ons "verduft" smaakt en zijn vriendin dan weer niet. Die dacht de eerste keer echt dat we ons echt van kraan vergist hadden en hem regenwater gaven _O-
edit: hij vroeg expliciet kraantjeswater, niet dat wij te gierig zijn om hem flessenwater aan te bieden

There is beauty in everything, even the things that scare us.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Clmr, Colaaa, Dennenboom, eva1969, fohadie, IASCrawler, idion, katinker, Polarize, Roosch, Stephaniiee_, xChoco, YandexBot en 39 bezoekers