Nu Carlo boshart bij Anky van Grunsven op tv(RTL4)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 21:58

Ik zit nu het Songfestival te kijken, dus ik zie ff geen Carlo Boszhard. Ik begrijp wel dat Anky geen anderen op "haar" Bonfire wil.
Ik weet niet precies hoe lang Carlo is, maar een shet lijkt me ook wat aan de kleine kant voor hem.
Volgens mij is hij trouwens ook al eens bij "Hemel op paarden" geweest als ik me niet vergis. Toen mocht ie op Snuitje.
Wat voor paard hebben ze nu voor hem dan?

Geen onderschrift.



Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-02 22:15

Wat Cody? Jomanda zingen? Ik wist niet dat Jomanda kon zingen. Ik weet wel dat ze een poging doet, maar het klinkt voor geen meter. Vind ik dan

Geen onderschrift.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 11:12

Ja, de camera van RTL4 zoomt overal op in wat ze maar interessant en leuk vinden om uit te zenden.
Ik heb wel iets gemist geloof ik. Dat was wel een leuke uitzending van McCarlo geloof ik.

Geen onderschrift.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 11:28

Volgens mij wordt het niet herhaald. Ze herhalen bijna alles, maar geen McCarlo. Misschien volgend jaar in een compilatie-uitzending of gewoon dat ze de hele serie gaan herhalen.

Geen onderschrift.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Utah_, alweerkwijt, Amazonbot, ardanwan, CairnTerrier, Camino_S, Gambler99, Goldwynn, Googlebot, karlos, love_mandy, Mars, MerleSimone, Piekosjj, Solmyrkvi, Toushie, Valentinotje, xRaisin, YandexBot en 153 bezoekers