Waterader, kristallen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Waterader, kristallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 21:13

Hallo,

onlangs hebben wij een telepathisch iemand bij ons op 'gesprek' gehad en zij gaf aan dat er een flinke waterader door onze woning loopt die positieve energie van ons 'wegneemt'. Dit zou een oorzaak (kunnen) zijn van wat problemen waar we tegenaan lopen. Ze gaf aan dat we kunnen kiezen voor een soort magneet die de waterader wegduwt, die vervolgens op een andere plaats stroomt, dus in wezen is dat een schijnoplossing. Er zijn ook kristallen die we in ons huis kunnen plaatsen om op die manier zelf meer positieve energie op te bouwen, de boel beter in balans komt.

Nu ben ik aan het zoeken naar een 'firma' die dergelijke kristallen verkoopt, maar ik zie door de bomen het bos niet. We willen er ook geen 100-den euro's aan besteden, mede omdat vooral mijn lief wat sceptisch is. Heeft iemand een goede ervaring met kristallen? Met een verkooppunt? Met wateraders en wat die betekend hebben voor je (gezins)leven?

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:27

De vorige eigenaresse van ons huis verkoopt ze, haar bedrijf heet Quality Living en zit in Loon op Zand. Haar website is http://www.qualityliving.nu/
Volgens mij heeft ze van die soort antennes met piramides eronder met stenen erin.
Ik heb ze zelf niet, maar zij had ze hier wel in huis staan.

Ik zie dat ze het op haar website over haar zoon heeft die slecht sliep 6 jaar geleden, ligt volgens mij meer aan haar zoon dan aan het huis (waar wij dus inmiddels wonen), want wij slapen hardstikke goed hier :P .
Laatst bijgewerkt door Rinske op 29-08-10 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Carolaa

Berichten: 1259
Geregistreerd: 12-02-05

Re: Waterader, kristallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:28

kan je aan dat telepatisch iemand die bij je langst is geweest, niet vragen waar je die kristallen kan kopen? Want als hij/zij het adviseerd zal hij/zij ook wel weten waar je deze kan kopen ;-)

timokyana

Berichten: 14317
Geregistreerd: 29-05-06
Woonplaats: klein durpke in NL, paardjes in belgenland.

Re: Waterader, kristallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 21:38

de vorige bewoners in mijn huis ( heb het net 1 jaar ;-) )
hadden hier ook last van wateraders,daar is iemand voor geweest en die heeft hier iets begraven geloof ik.Zal het eens goed navragen.

Anoniem

Re: Waterader, kristallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 00:04

Sinds wanneer is water magnetisch? :+
Dus die magneten lijken me sowieso al je reinste onzin.

Die kristallen, ja ik weet het niet.
Een mooi bergkristal staat vast wel mooi in je woning, dus kwaad kan het niet.
Maar ik zou meer uitgaan van het placebo effect dan van de daadwerkelijke werking van die soort 'middelen'.
(maar goed, ik ben dan ook erg skeptisch tegenover zaken als wateraders, aardstralen, leylijnen en weet ik het wat)

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 17:49

Na 2,5 jaar sukkelen zonder medische reden, ben ik best toe aan iets wat misschien niet helemaal verklaarbaar is ;) Dank allemaal voor de reacties, ik ga er eens goed voor zitten vanavond!

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 17:50

Carolaa schreef:
kan je aan dat telepatisch iemand die bij je langst is geweest, niet vragen waar je die kristallen kan kopen? Want als hij/zij het adviseerd zal hij/zij ook wel weten waar je deze kan kopen ;-)


Jawel, zij raadde inderdaad iemand aan. Maar die zitten in Zuid Limburg en we zouden daar veel geld kwijt zijn aan een consult en een hoop 'poeha' er om heen. Volgens mij kán het ook simpeler :D

JuliaMaria
Berichten: 4230
Geregistreerd: 28-10-09

Re: Waterader, kristallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 17:55

Ik ben ook vrij sceptisch over zulke dingen, maar als je kwakkelt met je gezondheid en geen oorzaak kunt vinden dan lijkt het me zeker een strak plan om dit eens te proberen. Energieën vind ik nog wel enigszins geloofwaardig eigenlijk. :j

Waar je die dingen koopt weet ik niet, de moeder van mijn vriend is heel erg thuis in energie dingen, stenen etc. zal eens vragen of zij iets weet. :)

timokyana

Berichten: 14317
Geregistreerd: 29-05-06
Woonplaats: klein durpke in NL, paardjes in belgenland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 19:37

timokyana schreef:
de vorige bewoners in mijn huis ( heb het net 1 jaar ;-) )
hadden hier ook last van wateraders,daar is iemand voor geweest en die heeft hier iets begraven geloof ik.Zal het eens goed navragen.


hier kwamen ze inderdaad ook omdat de vrouw des huizes slaapproblemen had en heel erg veel last van hoofdpijn.

ik hoop dat het je kan helpen

Carolaa

Berichten: 1259
Geregistreerd: 12-02-05

Re: Waterader, kristallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 19:38

@ chubby: is gina toevallig geweest bij je?

sandyjorgen

Berichten: 813
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: drunen

Re: Waterader, kristallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 20:26

www.aardremedie.nl

kijk hier eens. Ik heb bij deze man een cursus wichelroede lopen gevolgd. Zeer intressant. voor ongeveer 65 euro meet hij je hele huis door op allerlei soorten straling. Ook kun je bij hem de piramides kopen. Ik dacht dat die dingen rond de 25 euro waren.

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 21:33

Carolaa schreef:
@ chubby: is gina toevallig geweest bij je?


Ja, dat klopt ja ;)
Heb je ervaringen met haar?

shadowflower

Berichten: 5385
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: zeeland

Re: Waterader, kristallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-10 22:00

kristallen moet je wel heel de tijd opladen gezien die uitputten op den duur en dan denk ik net als rosekwarts gaat scheuren.

Carolaa

Berichten: 1259
Geregistreerd: 12-02-05

Re: Waterader, kristallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 10:34

@ chubby: ik kom 'regelmatig' bij gina. Ben er voor verschillende dingen geweest. In mijn huisje is ze ook geweest met de wichelroede en is er een kastje geplaatst onder de gootsteen in de keuken. Dit is nu ongeveer 2,5 jaar geleden, moet zeggen dat ik echt verschil merk!!

Chubby

Berichten: 14090
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-10 21:42

Carolaa, vanwaar de keuze voor zo'n kastje in plaats van kristallen?

Thanks voor alle tips meiden, ben een beetje door de verschillende sites aan het ploegen ;)

Carolaa

Berichten: 1259
Geregistreerd: 12-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 21:44

ik kreeg toen eigenlijk dat kastje geadviseerd, denk dat ze toen nog weinig ervaring had met kristallen? Weet het niet precies. Maar als ik nu zelf met de wichelroede door het huis loop, zijn er geen wateraders meer. ( en als ik het kastje verschuif waardoor het 'verkeerd' staat, zijn ze weer wel merkbaar met de wichelroede ) Ik heb dit zelf uitgetest door iemand het kastje te laten verplaatsen terwijl ik dit niet wist, om te kijken of ik niet zelf de wichelroede zou beinvloeden ;-)

Chivance

Berichten: 822
Geregistreerd: 03-09-05
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-10 22:18

ik wil je even waarschuwen om geld uit te geven aan dingen die niet werken.
Ik ben er 100% van overtuigd dat kristallen en zo de straling kunnen beinvloeden, maar voor hoe lang? 1 dag, 1 week, 1 maand ... en dan zijn ze overladen en dan worden zij juist gevaarlijke extra stralingsbronnen. En dit wordt pas gevaarlijk.
En jij hebt niet de apparatuur om te meten wanneer ze telkens overladen zijn.

Ik klets niet uit mijn nek en heb in 2007 hiernaar een grondig onderzoek gedaan, wat wetenschappelijk onderbouwd was.
Dit ook omdat ik me had laten aanpraten dat ik allerlei klachten had door aardstralen, wateraders en elektrosmog.
Nu, ik geloof dat deze dingen bestaan en dat je er iets aan moet doen, MAAR dan wel op een verantwoorde manier. Dit wil zeggen dat je enkel de straling kan ontlopen door je bed te verplaatsen. Het is het belangrijkste dat je slaapplaats 'stralingsvrij' is.
Kijk ook uit of je hond bijv. graag op je bed slaapt, is dat het geval, dan zal er geen straling zijn, maar de plaatsen waar je kat gaat liggen daar zijn dan wel vele stralen. Kijk naar de beplanting rondom je huis, groeit er op een bepaalde plek niks, of gaat een boom heel schuin hangen, dan weet je dat je deze lijn kan doortrekken en door je huis op deze plek een waterader of aardstraal loopt.
In Duitsland is het onderzoek naar aardstralen en dergelijke een wetenschappelijk erkende job, ik denk hierbij bijv. aan het Hartmann instituut waar men een grondige opleiding krijgt hierin.
En als je dit echt wilt aanpakken, zul je een bouwbioloog moeten contacteren, anders zal je probleem hooguit tijdelijk opgelost zijn!
Indien je meer info wilt, hoor ik het wel via PB!
En nog even ter verduidelijking: ik wil met mijn reactie niemand voor het hoofd stoten of zo, maar ben door schade en schande wijzer geworden :+