gtst aflevering met paarden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

gtst aflevering met paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-02 20:38

whaha wie heeft vandaag gtst gezien met ludo en da mens ehm, sofia (?) met die paarden Haha! whaha zo dommmm(wel mooie paarden trouwens Knipoog )maar ook dat zogenaamde paardrijden en je paard zogenaamd op stal zetten hooi laten eten met hoofdstel enzow in, met z'n 2en op t paard zitten enz.enz. Gaaaap Haha!
heeft iemand die aflevering gezien?
Laatst bijgewerkt door fjordentinker op 24-05-02 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament



fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-02 21:27

New-Forest schreef:
Hahha, jaa was wel grappig. Ik zat nog te denken zouden ze echt kunnen rijden maar toen ze zo gingen crossen lieten ze alleen maar de benen zien dus hun waren het vast niet.
Ook toen ze gingen af stijgen en Sophia liep weg ik zei nog "hou je paard nou vast mens". En ja hoor het paards was al weg, haha *LOL*


haha ja da d8 k ook al Haha! maarjah dan loopt het paard natuuuuurlijk ook heeeeeel rustig terug naar stal Gaaaap en idd met da racen zag je alleen de benen maar met stilstaan zouden ze er wel op kunnen zitten Knipoog

in heel veel series of films kunnen ze dat zo dom en nep doen met paarden toch?

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-02 21:36

Maaike schreef:
vond t wel leuk gedaan dat t paard van Sofia wegliep Haha! Haha! En Ludo had nog best een schattig paardje toch of ben ik de enige die dat vind?? Lief koppie had ie iig. Wel vaag, sofia moest er nog af en t paard had al een halster om *LOL* Ach heb wel moeten lachen


ja halster over hoofdstel volgens mij Haha! en ging er daarna mee eten Lips are sealed k vond dat paard waar ludo op reed ook n mooi hoofd hebben Lachen je bent dus niet de enige Haha!

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-02 21:52

Marsje schreef:
Ik heb het niet gezien.
Maar wat dat met z'n tweeën op een paard betreft, dat hebben ze alleen gedaan omdat dat wel een leuk shot is in de soap, Sophia en Ludo samen op een paard. Het kan trouwens in het echt ook wel, ik heb het al eens gehoord dat er iemand met haar vriendin achterop haar paard is gaan rijden.


ja weet ik Lachen maar zij zat zeg maar voorop het paard, lijkt me nie zo fijn zitten voor het zadel Lips are sealed Haha! en ach wat ze allemaal doen om t er leuk uit te laten zien (racen over het strand enz...)

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-02 18:23

neej t maakt waarschijnlijk in zo'n soap niet uit hoe ze rijden enzo, daar letten de meeste mensen idd toch niet op (wij wel }> ), maar er is denk ik echt wel iemand aanwezig bij de opnamen die verstand heeft van paarden en ze begrijpen ook best wel dat het niet écht overkomt als ze gwoon midden op het strand haar paard los laat *hand voor haar mond en oeps zegt* Gaaaap
Maar k vind het altijd wel grappig om te zien hoor hoe ze dat paardrijden proberen echt te laten lijken Haha!

en btw ik vind sofia erg irri met haar calimero-stemmetje, jullie ook?
Clown en btw 2 nieuwe job praat beetje raar Verward

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-02 20:32

haha al die reacties Haha!
maaruh vinden jullie sofia niet een errug irritante namaak accent stem hebben??? Misselijk Gaaaap Lips are sealed Frusty Frusty

Fjordenpaard, goed doch levendig temperament


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ChanelR, Corien_, dasalijn, dezzie, fohadie, Herfstblad, IASCrawler, janderegelaa, Jungles, Kayleigh__, Lalladidoo, Lestrange01, meniekske, stella92 en 163 bezoekers