verwend nest...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

verwend nest...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-02 19:37

ik zat me vandaag te bedenken dat ik eigenlijk nogal een verwend nest ben..hier komt de verklaring:
1. ik heb een hele goede pony(gekregen van mijn ouders)
2. ik draag (bijna) altijd merkkleding.
3. ik heb genoeg vriendinnen.
4. ik doe ook nog eens VWO.
5. ik hoef niet te werken.
6. kan elke avond bokken op kosten van mijn ouders!

als je dit zo ziet zou je zeggen, een droomleven...
het is me echt niet altijd zo goed afgegaan, dit was wat ik altijd al gewilt had, dit lijst compleet hebben..(vooral nummer 1 Knipoog )

het enige wat ik nog mis is wedstijd rijden, maar dat komt...

ik weet niet waarom ik dit op bokt zet, maar oke..

misschien dat mensen er wat aan hebben. een paar jaar geleden zat dit alles er voor mij namelijk echt niet in. er was nooit sprake van dat ik in een eigen paard zou mogen, ik was ook gewoon manege kind met verzorpony's. ik werd gepest omdat ik veel puisten had, daar ben ik nu ook vanaf...je ziet dus, het kan echt!



Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-02 19:29

dat ik het waardeer komt voornamelijk omdat het er een paar jaar geleden echt niet in zat.
ik bedacht het me laatst, en had het er ook met mijn vriendin over(ook eigen pony) hoe veel mazzel we wel niet hebben.
ik ga ook nog heel veel om met mensjes van de manege(ook een aantal bokkers bij)die dus niet die mazzel hebben.
en ja, ik ken ook genoeg mensen die ontiegelijk arrogant zijn, maar daar hebben ze echt geen eigen paard enzo voor nodig(ik heb het van dicht bij meegemaakt)
dat ik VWO doe kan ik natuurlijk ook niets aan doen, maar toch vind ik dat het iets is om blij mee te zijn dat je dat kan.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Animal, Eve_16, Fiero6, Googlebot, ingvdh, Jaydee_WP, JenniferU, kaatje89, KarinW86, Marcella, marjannuh, Miran, moonsparkle, Mutti, Nancy__, Roosch, Tati2, Travel_me, Westhof en 37 bezoekers