Telefoon doet het niet meer van een vriend, wat te doen ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_DLS_

Telefoon doet het niet meer van een vriend, wat te doen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-10 20:55

:wave:

*** Eerst even dit : Ik open dit topic voor een andere bokker, die wilt zelf anoniem blijven, dus het gaat niet om mij ! ***

Citaat:
Voor 3 weken terug ging ik samen met een vriendin naar een park, daar heb ik een hele leuke jongen ontmoet die noem ik even B.

B stond achter een kraampje met een andere jongen die noem ik even J.

Van het een kwam het ander, gezellig gepraat met B en me vriendin met J. Het was half 6 en we stonden nog wat te praten, uiteindelijk gingen met vriendin en ik nog wat rond lopen door het park. Om 6 uur zou het sluiten dus we zouden zo weg gaan. Toen we weer langs het kraampje kwamen, vroeg B of we wat mee gingen drinken om 6 uur, na hun werk.

Helaas kon dit niet aangezien we rond 6 uur opgepikt zouden worden en weer terug naar huis zouden gaan.

Nog even snel nummer uit gewisseld met B zodat we in ieder geval contact zouden blijven houden.

’s Avonds heb ik hem nog even gesmst, dat ik het een leuke dag vond met hem en dat ik hem hopelijk beter kan leren kennen. Kreeg toen een berichtje van dat het, ok was, en dat die het wel leuk vond.

Zo die week ook nog wat gesmst, uit eindenlijk toch gebeld en weer wat gekletst, helaas niet zo lang aangezien die met vrienden was.
Wel zij die op het laast dat die van me hield. Ik zij gewoon doei.

Die week daarna wouden we wat afspreken, hij vond het ook wel leuk.
Nou zo even gekeken naar de treinen en welke dag we zouden gaan. Ik zou wel samen met een vriendin gaan.

Het einde van die week nog eens gebeld ik kreeg de voicmail, toen maar een smsje gestuurd.
Een paar dagen later hoorde ik niks, weer gebeld en weer de voicmail.
Dit is nu de hele tijd zo.

Zo, het lucht me nu wel op om alles even op te schrijven, zo word het voor mij ook een beetje duidelijk ! :)

Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen, zou ineens zij telefoon kapot zijn of zou die nu expres niks met mij te maken willen hebben ?

Ben benieuwd wat jullie vinden.

*** Nogmaals ik schrijf dit namens een andere bokker, zij stuurt mij updates & reachtie’s op iets via pb, dus ik post hier alles maar veder heb ik er niks mee te maken. ***

:evaw:

kehdra

Re: Telefoon doet het niet meer van een vriend, wat te doen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 20:59

Volgens mij mag dit niet.

Daarnaast vind ik het nou ook weer niet zo'n groot probleem welke je niet onder je eigen naar zou kunnen plaatsten.

Ben ook wel benieuwd naar de leeftijd.. ik gok 15/16?

Bonnyyyyyy

je zal het niet kunnen weten!

ik hoop voor je dat het simpel weg zijn telefoon is !
je heb je best gedaan het enigste wat je kan doen is afwachten ikw eet het is moeilijk!
je kan ook zelf naar zijn huis fietsen als je weet waar dat is en dan hopen dat hij thuis is!
of op de plek waar julie elkaar hebben ontmoet gaan staan en hopen dathijkomt!

maar ikdenk niet dat dit mag hoor je heb daar voor schaduw acounts en dit noem ik nou niet echt een probleem van dit mag niemand weten. over de leeftijd gesproken zal denk ik rond de 14/15 zijn als je zo wanhopig ben herkenik namelijk in me zelf ;)

succes!
Laatst bijgewerkt door Bonnyyyyyy op 03-08-10 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Lauratje_88

Geduld is een mooie zaak als het op jongens aankomt, ik denk niet dat die eerst zou afspreken en dan opeens niets meer van zich laat horen. Misschien heeft die het druk met werk of vrienden of wat dan ook.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 21:00

Ik heb getemd dit lijkt me niet de bedoeling

_DLS_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-10 21:02

kehdra schreef:

Daarnaast vind ik het nou ook weer niet zo'n groot probleem welke je niet onder je eigen naar zou kunnen plaatsten.

Waarom zou dit niet morgen ? :=

Ze wil dit niet plaatsen onder haar eigen ogen wegens priveredenen, tja daar ga ik niet in zitten. Ik wil het plaatsen met alle liefde hoor ! ;)

De leefdtijd van wie ik het moet plaatsen bedoel je ?

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 21:05

ja de leeftijd van wie je het moet plaatsen ja... :D

btw er is geen hand maar een land voor jongens voor elke jongen 10 andere is mijn moto dus succes en wacht af als het te lang duurt zoek een ander :D

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 21:06

_DLS_ schreef:
kehdra schreef:

Waarom zou dit niet morgen ? :=

Ze wil dit niet plaatsen onder haar eigen ogen wegens priveredenen, tja daar ga ik niet in zitten. Ik wil het plaatsen met alle liefde hoor ! ;)

De leefdtijd van wie ik het moet plaatsen bedoel je ?

Lees de bokt-regels er maar eens op na.
je mag je account niet uitlenen.

_DLS_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-10 21:08

Die gene is 17 ;)

kehdra ; ik leen mij account niet uit, ik plaats het voor iemand anders, zie het probleem niet :n

Brittje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 21:11

waarom neemt ze dan niet gewoon een schaduw account ?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 21:14

Brittje schreef:
waarom neemt ze dan niet gewoon een schaduw account ?

Omdat je niet voor dit soort onzinnige dingen een SA mag aanmaken?

Brittje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 21:15

HAHA oke :D dat wist ik niet ..

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 21:39

_DLS: Het lijkt mij inderdaad beter dat je vriendin een schaduwaccount probeert aan te vragen, want dit mag volgens mij niet.

Voor de vriendin: Na 1 keertje zien al zeggen dat hij van je houdt.. hmmm... sorry, vind ik wat raar. Ik zou het lekker laten gaan. Je hebt je best gedaan (gesmst en gebeld) meer kan je niet doen. Nu is het zijn beurt om een zet te maken als hij je echt leuk vind. Eventueel kan je hem nog een week geven om te reageren (maximaal) en dan zou ik het naast me neer leggen.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 22:52

Omdat het niet toegestaan is om een topic voor derden te openen, hier een slotje.