*** Eerst even dit : Ik open dit topic voor een andere bokker, die wilt zelf anoniem blijven, dus het gaat niet om mij ! ***
Citaat:Voor 3 weken terug ging ik samen met een vriendin naar een park, daar heb ik een hele leuke jongen ontmoet die noem ik even B.
B stond achter een kraampje met een andere jongen die noem ik even J.
Van het een kwam het ander, gezellig gepraat met B en me vriendin met J. Het was half 6 en we stonden nog wat te praten, uiteindelijk gingen met vriendin en ik nog wat rond lopen door het park. Om 6 uur zou het sluiten dus we zouden zo weg gaan. Toen we weer langs het kraampje kwamen, vroeg B of we wat mee gingen drinken om 6 uur, na hun werk.
Helaas kon dit niet aangezien we rond 6 uur opgepikt zouden worden en weer terug naar huis zouden gaan.
Nog even snel nummer uit gewisseld met B zodat we in ieder geval contact zouden blijven houden.
’s Avonds heb ik hem nog even gesmst, dat ik het een leuke dag vond met hem en dat ik hem hopelijk beter kan leren kennen. Kreeg toen een berichtje van dat het, ok was, en dat die het wel leuk vond.
Zo die week ook nog wat gesmst, uit eindenlijk toch gebeld en weer wat gekletst, helaas niet zo lang aangezien die met vrienden was.
Wel zij die op het laast dat die van me hield. Ik zij gewoon doei.
Die week daarna wouden we wat afspreken, hij vond het ook wel leuk.
Nou zo even gekeken naar de treinen en welke dag we zouden gaan. Ik zou wel samen met een vriendin gaan.
Het einde van die week nog eens gebeld ik kreeg de voicmail, toen maar een smsje gestuurd.
Een paar dagen later hoorde ik niks, weer gebeld en weer de voicmail.
Dit is nu de hele tijd zo.
Zo, het lucht me nu wel op om alles even op te schrijven, zo word het voor mij ook een beetje duidelijk !
Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen, zou ineens zij telefoon kapot zijn of zou die nu expres niks met mij te maken willen hebben ?
Ben benieuwd wat jullie vinden.
*** Nogmaals ik schrijf dit namens een andere bokker, zij stuurt mij updates & reachtie’s op iets via pb, dus ik post hier alles maar veder heb ik er niks mee te maken. ***