Demonstratie extreem rechts in Harderwijk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Demonstratie extreem rechts in Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 08:44

Vandaag is er een demonstratie van extreem rechts in Harderwijk.
Omdat ik daar met de ME heen moet heb ik de laatste dagen de site van Stormfront in de gaten gehouden voor informatie.
Nu viel het mij op dat extreem rechts voor de dood van Fortuijn niet z´n hele hoge pet van hem op had.
Kusters (leider Nederlandse Volks Unie) noemde hem een kale flikker in een clownspak.
Ik van het dan ook nogal hypocriet dat ze nu gaan demonstreren.
Maar ja het levert mij weer extra ME vergoeding op Schijnheilig

Ik hoop dat het wel een beetje normaal blijft, ivm met de pinksteren zijn er natuurlijk ook veel toeristen op de been.
En je hebt altijd van de onozele mensen die op een één of andere manier tussen dit soort rellen in raken, zo van wat doet al die ME daar laten we eens gaan kijken Frusty

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 11:06

Dan zal die demonstratie vast niet zo heel veel met pim te maken hebben , maar gebruiken ze zijn dood eerder als middel om in de publiciteit te komen. Mag extreem rechts een demonstratie geven eigenlijk? Want als dat mag, is het ook geoorloofd om bepaalde mensen openlijk te haten en te kwetsen.

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 11:34

Deze demonstratie is in eerste instantie verboden door de burgemeester van Harderwijk, daarop is de NVU naar de rechter gestapt (zoveelste keer overigens) en die heeft hen in het gelijk gesteld. Zij mogen 'vreedzaam' demonstreren.
Ben benieuwd. Ik heb gelezen dat de demonstratie om 14.00 begint en niet langs het huis van V vd G mag en zal gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 18:41

Alles is rustig gebleven, maar wat wil je ook 75 demonstranten en 200 man politie Haha!
Ik heb er zelf niets van gezien want wij werden "achter de hand" gehouden in een kazerne.

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 11:26

JA het bleef rustig hierzo....
er waren maar 30 luitjes...
Ik nog zoeken..
k kon ze niet vinden Boos!