stomme luchtballon!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

stomme luchtballon!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 21:52

Deze keer gelukkig geen paarden in de draad, maar wel 2 kleine jack russels compleet over de zeik Boos!

Achter ons ligt een flink stuk land wat bij een bedrijf hoort, geheel afgezet met gazen hekwerk.
Ik vermoed dat 1 van de 2 balonnen hier heeft willen landen, maar ineens ingezien heeft dat er geen uitgang is.
Hij moest dus weer opsteigen met alle geweld van dien.
Onze honden waren naar de tuin geblafd en ze gingen zo abnormaal te keer dat wij ff gingen kijken wat er loos was.
Hangt er dus een mega grote ballon 0,5 meter boven ons dak.
Met natuurlijk die gasgevallen op flink stoken.

Het is nu een half uur geleden en ze zijn nog bang.
Lotte zit nog steeds te rillen als een rietje.

De voordeur is helemaal van glas en dus een goede plek om de hele straat in de gaten te houden.
Als er ergens een hond blaft staan ze normaal meteen bij de voordeur.
Nu durven ze niet eens in de buurt te komen.
Alleen als we mee gaan.

Ze durven ook de tuin niet meer in, ook alleen als we meegaan.
We hebben net al een tijdje in de tuin gezeten om te laten kijken dat er niets meer is, maar dat help niet.

Ik dacht we gaan doen wat we anders ook doen, ik dus bokken, maar dat helpt ook al niet.
Dit hele bericht heb ik getypt met een rillende hond op schoot, dus stop ik nu maar

GVD k*t Ballon Boos! Boos!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 21:57

Ach erm hondje, gaat dat ding dan zoveel geluid? Lijkt me helamaal erg als je op je paard zit.........
Maar gaaf je hond maar een dikke knuffel van mij Haha! En hopelijk stop hij dan met trilleen Haha!

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 22:00

erg he?! die mensen die zonodig in zo'n ding moeten begrijpen echt niet, of willen het niet begrijpen, wat ze andere mensen aandoen door die stomme dingen! Waar wij vroeger woonden gingen er ook regelmatig van die k*t dingen laag over/landen en idd paarden in het draad enzo, ik kan daar zo boos over worden! ga lekker met die ballon boven zee zitten, heb je dr alleen zelf last van als je naar beneden wil en in het water dondert!

sterkte met je hondjes, geef ze maar een knuffel en hoop dat ze snel weer wat relaxter worden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 09:38

Lijkt me echt een ramp als je ergens woont waar ze vaak komen overvliegen. Echt zielig voor je hondjes. Gaat het nu weer een beetje?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 09:40

Arme beessies.... laat die gasten lekker ver weg van de bewoonde wereld weg blijven...

warren

Berichten: 336
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Gersleat (Fryslân)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 17:00

Ach,hondjes toch! Zoooooo dapper en ook zooooooo bang!
Kawa,sterkte met je beestjes! Knipoog
Ik ken het fenomeen luchtballon, en heb er ook de pest aan. Boos! Waar wij een paar jaar geleden woonden kwamen er in de zomer hele volksstammen over gevlogen. BallonFEESTEN (???) in Joure. Mijn KWPN-er was dan echt hysterisch!
(koeien van de melk, kippen van de leg, russell van de mik)
Ik was in staat om een buks te pakken Extreme duivel ...........maar dat kan dus niet.........
Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 20:14

Wij hebben jammer genoeg ook geen buks, misschien eens een kattepult in elkaar knutselen Extreme duivel Knipoog

Nu gaat het gelukkig weer goed met ze, maar gister waren echt van de kook.
Maar vergeten zijn ze het nog niet.
Net hoorde ze wat "engs" en ze durfde niet naar buiten.
Ze hebben namleijk een katteluik zodat ze altijd de tuin in kunnen.
En dan staan ze allebei in de huiskamer omhoog te kijken Haha!

Ben benieuwd als er weer over komen, ze komen hier namelijk ook best vaak, alleen niet zo laag, en al zeker niet met de branders vol open omdat ze anders tegen het huis aan ploffen.
We zullen zien wat die beesjes van ons dan doen.