puinhopen ruimen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

puinhopen ruimen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-02 11:10

hadden we toch bijna een paardenfokker in de fractie gehad van de lijst Fortuyn.
(zie www.pimfortuyn.nl, klikt op lijst).
WAT een CRIME dat CDA heeft gewonnen!!!
5 jaar lang geen reet gepresteerd in oppositie.
En let maar eens goed op....uitspraken van ouwe CDAérs (hanja may Weggen KOTS) worden alweer bijgesteld.
Ok, Harry Potter is ook proffesor, (JP Balkenende) en bepaald niet achterlijk.
Maar zien jullie deze optreden in het buitenland namens Nederland?
ikke niet, lijkt ook wat op John Major, vorige premier engeland...
Conservatieve sok.
Ik heb dus Pim Fortuyn gekozen, niet om de mens, die is nl DOOD, maar vanwege zijn gedachtengoed die ik ook de mijne kan noemen.

Wat een jaloezie, wat een paniek wat een afgunst was er bij de gevestigede partijen.
Ze blijven minachtend doen over de fractie Fortuyn.
nou....WE SHALL SEE...
OW JA, VOOR AL DIE LUI DIE ROEPEN DAT fORTUYN GEEN OPLOSSINGEN HEEFT...
LEES ZIJN BOEK, HEB IK OOK GEDAAN...DAAR STAAT VOOR IEDERE PROBLEEM ZIJN VOORSTEL VAN OPLOSSINGEN.
EERST LEZEN, DAN OORDELEN...EN NIET ALLEEN AFGAAN WAT DE ANDERE PP ROEPEN UIT PANIEK..

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 11:11

ik denk dat harry potter wel een goede premier zal zijn, en zo heel beroerd is CDA niet vind ik.

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 11:19

Wat een kul..
Puinhopen... Paars heeft heel veel gedaan voor het land. Er is niet voor niets een paars I en een paars II geweest. Ze zijn herkozen, 4 jaar geleden en dat heeft de kiezer gedaan.
Pim kon ook goed schreeuwen, zoals jij. en goed goochelen met cijfertjes. Over napraten gesproken....

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Re: puinhopen ruimen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 11:19

Aurora schreef:
Ok, Harry Potter is ook proffesor, (JP Balkenende) en bepaald niet achterlijk.

lijkt ook wat op John Major, vorige premier engeland...


Erg suf vergelijk... John Major had helemaal geen opleiding en was gewoon een domme vent. Hélemaal geen inhoud en won omdat zijn opponent (die vent met die rooie haren) gewoon nog hopelozer overkwam.

Ken Balkenende verder helemaal niet, dus we merken het wel. Als ik denk aan Ruud Lubbers, dan leek die ook heel hopeloos voordat hij aan zijn karwei begon. Toch was hij absoluut geen slechte premier.

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 11:21

Diezelfde paardenfokker schijnt bijna door Pim uit de partij gezet te zijn las ik in de krant.

Verder vind ik dat de CDA in de oppositie wel veel van zich heeft laten horen. Goed, de partij is niet mijn eerste keus maar ik heb wel vertrouwen in ze.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 11:22

lis schreef:
Wat een kul..
Puinhopen... Paars heeft heel veel gedaan voor het land. Er is niet voor niets een paars I en een paars II geweest. Ze zijn herkozen, 4 jaar geleden en dat heeft de kiezer gedaan.
Pim kon ook goed schreeuwen, zoals jij. en goed goochelen met cijfertjes. Over napraten gesproken....



mee eens iedereen heeft het over de dingen die paars niet heeft gedaan, maar er zijn ook dingen die ze wel hebben verbeterd!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 11:25

Ja, ik kan ook iets noemen wat Paars WEL heeft gedaan:
Hun kop in het zand steken wat asiel beleid en integratie betreft. En de nederlanders morren en morren... maar het werd niet gehoord in Den Haag.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 11:31

ach nobody's perfect...

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 11:33

Dat klopt Desiree, dat hebben ze laten liggen. maar wat typisch is, is dat het merendeel van de stemmers op de LPF dat als enige reden kunnen noemen waarom ze op hem gestemd hebben.
Er zijn meer dingen in dit land belangrijk.

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 11:38

dat is ook het probleem wat ik met het cda heb. acht jaar lang hebben ze de kans gehad oppositie te voeren. geen onvertogen woord gehoord, geen tegenbegroting ingediend enz enz. en dan nu zeggen dat het niet goed was. dan spelden ze zichzelf daarmee ook een brevet van onvermogen op.

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 14:38

Over kop in het zand steken gesproken…ik vind dat je je kop in het zand steekt als je zo vol lof bent over een man en zijn uitspreken, dat je dan als hij wegvalt niets ziet en hoort van de wanorde in de partij maar toch op de LPF stemt. Zonder te luisteren en te kijken, want als je Herben moet kent heb je je niet erg in de partij verdiept na 6 mei…maar ala.

Over kop in het zand steken gesproken…gister was Spangen erop en een of ander geleerde meneer die zij dat de mensen uit achterstandswijken als Spangen fout hadden gestemd. Ze stemden LPF omdat ze de achterstand wijten aan immigranten en de oplossingen voor dat probleem van LPF goed vinden klinken dus daarop stemmen. Maar zich kennelijk niet hebben gerealiseerd dat met de plannen van die partij – WAO, huursubsidie – etc. etc zij er economisch zélf op achteruit zullen gaan. En dat Paars geld over had voor renovatie en projecten om mensen uit die wijken weer aan het werk te krijgen, en dat LPF daar geen cent voor over heeft!

Kijk, iedereen heeft andere prioriteiten en meningen, maar ik vind het zó dom als je niet eens weet waar je op stemt!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 11:15

heb al tig keer beargumenteerd waarom ik op LPF heb gestemd. Ik word echt hondsmoe van dit soort opmerkingen. Ik heb mijn kop zeer zeker niet in het zand gestoken. ik heb een punt gemaakt.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 11:30

Ik denk dat je je kop maar in het zand moet steken om al die argumenten niet meer aan te horen Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-02 19:27

of mijn kop in het zand steken om al dat gezeur niet meer te hoeven aan horen.