vaag!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 20:05

Op 20 mei zou de endurance Austerlitz gehouden worden. Nou ja, zou, zal. Zoals het er nu naar uit ziet gaat hij gewoon door! Austerlitz ligt midden in het bos, en het bos waardoor de route is afgezet (Den Treek) is nog steeds afgesloten.
Binnen de Der (bestuur) is besloten helemaal af te wachten tot alle boswachters en alle instanties groen licht geven, want 'we' willen het niet op ons geweten hebben dat we MKZ verspreiden. Wat ik dus gewoon helemaal niet begrijp is dat Austerlitz tot nu nog steeds gewoon als doorgaan op de lijst staat. 't Zou voor mij een reden zijn om gewoon niet te gaan, dan maar mijn startgeld weg. Alle endurances zijn afgelast, verzet, uitgesteld of met vraagtekens, maar alleen Austerlitz staat nog vrolijk op het lijstje. Het is al wel uitgesteld van 8 april naar 20 mei, maar toch...
Nu ook reeën met het virus gesignaleerd zijn vind ik dat je het gewoon niet kan maken deze rit nog door te laten gaan. Bovendien zit ik dan midden in mijn examens en zou ik de enige zijn die start (mijn vader zou ergens anders heen gaan, maar dat gaat vanwege de MKZ niet door).
Lekker duidelijk weer!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, BarbaraNova, doekenbas, Facebook, FrNo, Iloveiswan, karinmanon, marleen_88, mvdende, Renee1991, Roosch, Roulette_, tessaenhenk, Wintu en 157 bezoekers