Beetje dom haha..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 16:31

tot gisterenmiddag zat ik af te vragen waarom nog niemand iets had geschreven over zaterdag.. Verward
was iedereen netzo in shock als ik..?
Ik zelf kon zaterdag de puf niet meer vinden om hier iets neer te zetten, maar zelfs zondag stond er nog niets...
( mijn pagina opent meestal op een openstaand forum als algemeen of paarden ofzo..)
Afijn, gisteren laat ontdekte ik dus de efteling-afdeling Lachen
laat ik 't op de vermoeidheid houden Lachen !
Moet nu nog ff tijd vinden ( of maken) om mijn verslag te doen, want school (en dan vooral mijn ouders..)roept weer en omdat ik dit weekend vrijwel niets gedaan heb, moet ik nu ff ( ff 3 maanden..) een inhaalrace doen.

Komt mooi uit, want na zaterdag was ik toch al van plan wat minder te gaan bokken.
Heb me regelmatig afgevraagd wat ik daar in hemelsnaam aan t doen was en wat die aardige medewerkers ( oa in draaimolen)wel niet moesten denken..?
De een gilde de hele buurt bij elkaar, de ander kon z'n schommelpaard niet uitzitten(??), weer anderen konden niet van elkaar af blijven (nou ja, 'anderen', dit waren er maar 2 eigenlijk ..)
pfff.. stelletje kleine kinders




Schijnheilig

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Madelein op 2001-05-07 17:40 ]</font>


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 16:48

tja, dat zal t zijn, ik was volgens mij de enige westeling/kustbewoner..(?) !
B-Haamstede is voor mij iets van een uurtje rijden, ben er vorig jaar een paar keer geweest, omdat een vriendin daar toen nog woonde( appelmeet).
Ik woon namelijk aan de 'ongunstige' kant, namelijk aan het Grevelingenmeer. Eer ik van het eiland af ben (richting R'dam/Brabant of Zeeland) ben ik al dik 20 minuten onderweg..
Ik weet volgens mij helemaal niets van jou w.b paarden enzo,dus zal zo ff in je profiel kijken, voor ik vragen stel die daar beantwoord worden..
( foto's van mij + paard staan erfgens op t plaatjesforum onder een 'fjordenfoto's-kopje'
( en dan is het leorna Lachen )

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 17:35

Renate --> ehh.. ik zou 't niet weten, ben d'r naam ff kwijt..? d'r waren er ook zoooveeeel *LOL*

'Loveley' --> Relaxe.. zie Bart: die snapt 't


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 18:33

Kim, ik bedoel idd dat vissie met jou en ook met dat beest van bart ehh hoe heette die ook alweer, die rooie a la koekiemonster..??
*LOL*

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-01 18:45

oh ja, Elmo ja ( heet die trouwens zo, of hebben jullie die naam bedacht..?-ben niet zo op de hoogte van dat soort beesten..-)
Vond die laatste foto's errug grappig!

Welmo.. hmm.. is dat wat voor een fjord Lachen ??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_26, Anoukjuuuhh, Butterfly, Ginny135, Goldwynn, jaap_2005, lambiek_lief, linoleum, luuntje, Shetje14 en 60 bezoekers